Me lieve shettekind..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:38

Ga je me nou ook al vertellen hoe ik mn tijdverdrijf in moet vullen?
Deze discussie? Wélke discussie? Was er maar een discussie, dan was't misschien nog wat, en tja, aangezien de OP is verwijdert....

trekpaard15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:40

stef schreef:
Ga je me nou ook al vertellen hoe ik mn tijdverdrijf in moet vullen?
Deze discussie? Wélke discussie? Was er maar een discussie, dan was't misschien nog wat, en tja, aangezien de OP is verwijdert....

Dus als ik me niet met jou mag bemoeie waarom bemoei je je dan met mij omdat het s vewijderd?

LadyMadonna

Re: Me lieve shettekind..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:43

Ik bemoei me nergens mee, alleen dat je je post verwijdert zegt mijn inziens genoeg. Als jij er namelijk 100% van overtuigd zou zijn dat je goed bezig bent, en je dus niks te verbergen hebt, had je het gewoon laten staan. Kennelijk heb je dus wel wat te verbergen :?

Je moet me trouwens geen woorden in mijn mond leggen, ik zeg nergens dat je je niet met mij mag bemoeieN (met een N)

trekpaard15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:44

stef schreef:
Ik bemoei me nergens mee, alleen dat je je post verwijdert zegt mijn inziens genoeg. Als jij er namelijk 100% van overtuigd zou zijn dat je goed bezig bent, en je dus niks te verbergen hebt, had je het gewoon laten staan. Kennelijk heb je dus wel wat te verbergen :?

Je moet me trouwens geen woorden in mijn mond leggen, ik zeg nergens dat je je niet met mij mag bemoeieN (met een N)

maakt het uit mensen hebben dyslektie??? ;) Duss.. als ik iets wil verwijderen dan doe ik dat...

LadyMadonna

Re: Me lieve shettekind..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:46

Sorry, dat kan ik niet weten dat je dyslekties bent, misschien handig om je onderschrift te zetten? Doen meer bokkers :j (en dit is dan echt goedbedoelt advies)

En als je iets wilt verwijderen die je dat inderdaad, dat blijkt, maar waarom verwijder je het? Want, als je, nogmaals, 100% achter je eigen bericht staat, is er dus niks aan de hand, en hoef je het ook niet te verwijderen.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:47

stef schreef:
Nu ben ik weer op mn tenen getrapt? >;)
Ik zit me echt te vermaken hier ;)
Ik zeg alleen dat ik de melding "ik heb temd" of "ik tem even" niet snap :?

als je dat niet snapt..waarom zoek je het probleem dan niet bij jezelf ipv zo'n drama te maken van dit topic?
jou reacties voegen nauwelijks wat toe,aangezien er niets meer op dit topic is toe te voegen..

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:48

Op een topic zonder openingspost is het moeilijk reageren, daarnaast gaat het er hier ook niet echt gezellig aan toe, tijd voor een slotje.