Dank jullie wel. CB , Ze staat niet in haar eentje, en gaat waarschijnlijk na de winter naar een kleine! opfok, met een ander bont merrie veulen, want ze trekt ook erg naar bont toe. Ze komt er 2x per dag uit, ook samen met mijn haflinger.
wat een super leuke foto's, zeker al wel erg braaf als je die zelf hebt kunnen maken, vind ik ze goed gelukt, blijf haar echt geweldig vinden, lekker eigenwijs koppie
Kelly_Taco
Geplaatst: 03-12-10 10:24
Loopt ze nu alleen maar aan een touwtje?
Neem aan dat ze iedere dag toch wel een paar uur lekker haar benen kan strekken los?
S_uus
Yeah i know, maar heb ook andere dingen meegemaakt We bouwen het gewoon op, elke keer iets langer, en wanneer het hier niet al te glad meer is , zal ik mijn camera weer meenemen om het te laten zien hier. Het is me nu te link om dat dure ding mee te nemen op de fiets, dat ik onderuit ga maakt me niet zoveel uit maar mijn camera kapot daar door wel.
xelle
Geplaatst: 04-12-10 14:53
Wat een onwijs lekkerding . Ik vind het echt een super leuk paardje, ik wens je veel geluk met deze kleine meid.
S_uus
Wat een práchtig paardje! En geloof ik nog een gouden karkater ook...Heel veel plezier nog met haar, ben benieuwd hoe mooi zij wel niet gaat worden als 'groot' paard
S_uus