Raar verhaal over 2 Drachtige ponys en ect. Jullie mening ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Raar verhaal over 2 Drachtige ponys en ect. Jullie mening ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:11

Iedereen valt hier volgens mij ook alleen over het feit dat je een shetlander wil laten dekken terwijl er al zo veel shetlanders op de wereld zijn en je deze aan de straatstenen niet kwijtraakt. Bovendien lijkt het erop dat je dat veulen alleen maar wilt omdat de shet drachtig zou zijn maar niet zo blijkt te zijn. Waarom niet gewoon blij zijn met het onverwachte veulen van je pony?

Zo. Dat moest ik even kwijt. Was een stille meelezer, maar nu kon ik me niet meer inhouden...

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:27

Femmz schreef:
Naja jullie moetne het weten met jullie mening.
Ik ga geen shetlander op internet kopen ten eerste vragen ze daar nog veel geld voor. en dan heb ik weer een zieke ofz. en weet ik niet wat er mee is gebeurd. nee bedankt.

Meid, denk dat jij nog heel wat moet leren.
Waar ben je mee bezig als je de één of andere hengst ondoordacht op de één of andere merrie zet, puur omdat je dat gratis mag doen???

Vragen er veel geld voor?? Shetten worden verdorie voor een appel en een ei verkocht; voor normale prijzen raak je ze niet eens meer kwijt. Als je het geld voor de aanschaf van een pony je al niet eens kan veroorloven vraag ik me pas echt af waar je nou helemaal mee bezig bent. Denk nou eens na over de toekomst van zo'n veulen. En bovendien kríjg je al een veulen, nou prima toch???

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:30

Femmz schreef:
Daarom, ik ben nu aan het afwachten tot dat de dekhengst is gevonden van mijn merrie. Dat het veulen papieren kan krijgen :)

En over mijn Shetlander ik ga haar in de lente laten dekken door een shetlander met papieren ZODAT MIJN SHETLANDER VEULEN PAPIEREN HEEFT.

Maar ik ga eerst afwachten hoe dat het afloopt met mijn veulen van mijn merrie.

Verder ga ik hier niet meer op reageren, want iedereen heeft zijn eigen mening.
Ik hoop dat hier een slotje op komt. !

Dat is dus niet mogelijk. Jou merrie is papierloos; al zet je daar een NSPS hengst mét papier op (je ging haar toch laten dekken met die gratis dekking van die papierloze hengst?? Nu roep je ineens weer wat anders) dan nog kan het veulen geen vol papier krijgen, dus ook niet terecht bij het NSPS stamboek want dat is een gesloten stamboek, die nemen alleen 100% shetten aan.
Als je ineens reacties krijgt die toevallig niet in jou straatje passen en dan maar roepen om een slotje, sorry maar dat vind ik dan een beetje kinderachtig.

Mensen zeggen dit niet om jou dwars te zitten oid, maar om je eens goed te laten nadenken over dingen; je komt zeker niet realistisch over, het gaat hier wel om levende dieren waar je de volledige verantwoordig over zal dragen, maar je praat er zo makkelijk over alsof je even bij de super een pakje boter gaat kopen.