Waarschuwing!! Verschil vooral niet van mening met

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:03

Precies iedereen kent iedereen Haha!

Zannekin schreef:
[*olduser*]. Als Anna bekend wil worden moet ze dat zelf doen. Wie is op bokt speelpoppetje van wie? Zo kan je altijd mensen koppelen die mekaar kennen en ietwat dezelfde mening hebben. De paardenwereld is klein, iedereen kent elkaar.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:05

Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-07-03 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:06

Tjee wat toevallig Rolleyes

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 00:13

Zannekin schreef:

Nogal moeilijk te bewijzen dat je iemand NIET bent. Misschien ben jij wel Troef en probeer je de aandacht af te leiden door kritiek te geven. Waarom moet iemand ook iets bewijzen. Toch al te gek.
Als je niet gelooft dat Anna en Troef verschillend zijn denk dan dat ze gelijk zijn. Wie gaat daar wakker van liggen? Ik wou gewoon vermijden dat een nieuwkomer gelijk direct wordt uitgescholden, meer niet.

Nieuwkomer, laat me niet lachen!! 1 ding is zeker, het is iemand die al een hele tijd op FA rondzwerft!

Er werden door haar verwijzingen naar zaken gedaan die je niet zomaar weet!

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:19

En dan? Ik weet wat je bedoelt maar de berichten aanklikken onder een avatar geeft al een mooi beeld van wie iemand is. Niks moeilijk en vraagt niet veel tijd.
Verder vind ik dat je tegen iedereen beleefd moet blijven, zeker tegen mensen die je persoonlijk niet kent, en zelfs als die zich bezondigen aan bepaalde uitspraken. Kwestie van de eer bij jezelf te houden.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:28

Sluit me helemaal aan bij Zannekin.

Vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat Anna niet dezelfde persoon is als Troef. Dit zal ik blijven doen tot iemand me laat zien dat het tegendeel waar is.

Verder lijkt me dit een nogal nutteloze discussie Scheve mond Ik heb iig nog steeds geen goede argumenten gehoord...