Gelukkig heeft één van de andere paardjes zich nu over haar ontfermd en gaat het nu beter. Fijn beeld de laatste foto's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MelodyT schreef:Ze was zo zielig..op begeven moment komt die jaarling kijken heel lief!Komt de dominante ruin er weer aan....
Hoop dat ze zich heel houd,dr oude knie wond was ook alweer open.En al flinke striemen van de draad.
En vanochtend ging het zo lief!Leek net een merrie met veulen(Balance probeerde zelfs bij hem te drinken),overal mee naar toe met haar,haar beschermen,zij aan zij grazen.Gewoon super,en toen ging de knop om....
Mloes schreef:En toch vind ik het er zielig uitzienZe kijkt zo zielig op die foto's na het gevecht, ik zou haar zo weer mee naar huis nemen haha. Weet wel dat het zo hoort te gaan etc. etc. maar toch, ik zou het niet aan kunnen zien geloof ik.
Ze heeft wel een ontzettend lief koppie!
essiesilly schreef:Mloes schreef:En toch vind ik het er zielig uitzienZe kijkt zo zielig op die foto's na het gevecht, ik zou haar zo weer mee naar huis nemen haha. Weet wel dat het zo hoort te gaan etc. etc. maar toch, ik zou het niet aan kunnen zien geloof ik.
Ze heeft wel een ontzettend lief koppie!
![]()
@ fargo, als het veulen slim is weet ze nu wel dat ze niet bij hem in de buurt moet komen en dan vooral niet met het eten!
ik heb ook een merrie die de dominantste is en die staat bij mijn jaarlingen (waarvan 1 haar dochter) krijgen altijd buiten ook nog eten maar 1x boos kijken en de jaarlingen weten dat ze niet in de buurt hoeven te komen (nu jaagt deze merrie niet, dat is meer voor hengsten/ruinen) maar ze weten heel duidelijk dat zij de baas is