Vraag aan volwassen shetliefhebbers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:32

Hier nog een volwassen shetliefhebber :D
We hebben er ondertussen 7 en rijden vooral veel wedstrijden met vierspan (dressuur/vaardigheid en marathon).
Verder doen we ook wandelen, fietsen, lange lijnen, longeren (met sprong, dubbele lijnen, bijgezet enz.), ze worden weleens gereden en we rijden veel voor de kar (enkelspan, tweespan, tandem, af en toe klavertje drie, zesspan en laatst voor het eerst met achtspan gereden).
Dus volgens mij is er genoeg te doen met shetlanders. Als je een shetje koopt komt hij dan alleen te staan? Anders zou ik er twee kopen, dat is dan prettiger voor de pony's en kun je ook eventueel tweespan gaan rijden.

janice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:32

Ik ben ook een volwassene met een shet :D
Ik heb hem nog niet zo lang maar ben helemaal gek op hem, ikzelf rij er niet op daar heb ik een ruitertje voor. Ik longeer hem, wil actief gaan mennen en probeer sinds vandaag vrijheidsdressuur :D, genoeg te doen met hem, heb naast hem ook nog wel een Haflinger ;) .

ilovemoney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:27

Romy_tessa schreef:
Hier nog een volwassen shetliefhebber :D
We hebben er ondertussen 7 en rijden vooral veel wedstrijden met vierspan (dressuur/vaardigheid en marathon).
Verder doen we ook wandelen, fietsen, lange lijnen, longeren (met sprong, dubbele lijnen, bijgezet enz.), ze worden weleens gereden en we rijden veel voor de kar (enkelspan, tweespan, tandem, af en toe klavertje drie, zesspan en laatst voor het eerst met achtspan gereden).
Dus volgens mij is er genoeg te doen met shetlanders. Als je een shetje koopt komt hij dan alleen te staan? Anders zou ik er twee kopen, dat is dan prettiger voor de pony's en kun je ook eventueel tweespan gaan rijden.

precies er is zo veel te doen met een shet, lekker veel afwisseling en je kan er net zo veel mee doen als een paard mischien wel meer!