Welke arabische hengst voor NRPS merrie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:02

plagom schreef:
[ik zou ook voor gomel gaan, die heeft 'enorm' veel hals, dus daarmee zit je al goed.
bovendien vind ik gomel er goed bij jou paardje staan.
[/quote]

Dat vererft Gomel dus niet. Wat hij wel vererfd is holle knieen en een weke rug. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de hengst zelf echt top!
Je hebt er alleen een merrie met hele sterke verbindingen bij nodig wil je een sportpony fokken.
Bovendien zijn zijn kinderen vaak wat ril.

De enige ECHT goede avs hengst (dwz bruikbare sportkinderen in combinatie met een niet-avs moeder) die ik ken (en behalve die al in jouw merrie zitten) is Krimh.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:36

Mijn merrie heet Cheeka Enebe en ze is gedekt door Royal highness.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 10:31

Missouri schreef:
De enige ECHT goede avs hengst (dwz bruikbare sportkinderen in combinatie met een niet-avs moeder) die ik ken (en behalve die al in jouw merrie zitten) is Krimh.

Krimh IS inderdaad een leuke hengst, ik heb er niet zo erg veel verstand van, maar er staan bij ons een paar nakomelingen van hem en ik heb zelf een tijdje op een nakomeling van hem gereden. Stuk voor stuk hele vriendelijke paarden met een goed karakter en pit.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:18

En Krimh schijnt HEEL betaalbaar te zijn voor wat hij aan kwaliteit doorgeeft *LOL*

robbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 11:05

Moran is echt een super super super leuke mooie hengst.. vandaar dat ik mijn iloontje er ook door heb laten dekken Lachen
Denk dat het ook wel een leuke hengst voor jou pony is!!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:58

gomir schreef:
Ik ben helemaal weg van een arabier die ook NRPS-erkend is.
Moran ox Lovers

Ik vind het een hele mooie rijtypische arabier, die ook heel fijn kan bewegen. Hij bewijst nu ook dat het een fijne sportpony is