Verwachte stokmaat 3 jarige merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 11:14

Veel succes verder nog.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 11:16

hagelkruis schreef:
Laten we het topic maar sluiten, want we gaan off- topic.
Ik weet nu dat het paard wat ik op het oog had, waarschijnlijk te klein voor mij blijft, dus ga de gok niet wagen.

Graag een slotje.

Het is een actuele discussie. Daarbij ben ik benieuwd wat jij als koper onder een normale prjs verstaat.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 11:18

Wat voor bloedlijnen zitten er achter de moeder? En Dreamcatcher wat is daar de oorsprong achter?
Is de moeder lang blijven doorgroeien? Dat zou de fokker toch moeten weten!? Kan je dus naar informeren?
Trakehners blijven bijvoorbeeld tot hun 7e a 8e jaar doorgroeien. Mijn ruin! is tussen zijn 4e en 7e jaar nog van 1,68 naar 1,82 gegaan bijvoorbeeld. Maar dat zit hem in de Trakehner invloeden.
Laatst bijgewerkt door fargo op 01-09-10 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 11:23

Heel apart zoals dit topic ineens van onderwerp veranderd :+

Ik zou het niet doen inderdaad. Een 3 jarige die klaar lijkt op 3 jarige leeftijd wordt een leuke E pony en als je pech hebt zal die de E maat net ontgroeien en heb je net niks :o Zelf wil ik grote paarden, maar als je een paard van 1.63-1.65 wilt hebben zou ik gaan kijken naar 3 jarige die de 1.60 net aantippen. :)

De prijs is een kwestie van vraag en aanbod helaas en daar lijken de gemaakte kosten hedendaags helaas los van te staan.

Nicole288

Re: Verwachte stokmaat 3 jarige merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 12:25

Moderatoropmerking:
Dit topic is gestart met de vraag wat de TS mocht verwachten qua eindmaat van het paard dat ze op het oog had. Haar vraag is beantwoord en ze ziet af van de koop. Daarmee heeft het topic eigenlijk zijn doel bereikt, eventueel kan hier wel nog door gepost worden over het onderwerp in het algemeen, dus de groei en ontwikkeling van paarden tijdens hun eerste levensjaren, maar marktwerking en fokbeleid zijn hier offtopic.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 08:15

@hagelkruis, er zijn hier een aantal Top Fokkers zoals je kan lezen en die zitten zelfs op bokt...

Laat je hoofd niet gek maken door dit gezeur je wilde weten over de groei van het paardje dat je gezien had dat blijkt nu uitgelegd te zijn gezien de reactie's.
Er staan zat leuke paarden te koop voor leuk geld "geloof niet dat je een Totilas zoekt" maar een leuk paard met een normale prijs.

Veel succes met je zoektocht en dat zal vast goed komen!