ceasario schreef:krackertje schreef:Wij zijn nog aan het dubben over bij welk stamboek we hem zullen laten zien.
Ligt aan de afstamming.
De Jazz x Weltmeyer x Rubinstein.
De meningen zijn bij het KWPN nogal verdeelt over Weltmeyer...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janderegelaa schreef:ThePast03 schreef:
Mooi dier, enorm jammer van de afvlakking.
Video insluiten kan door de url tussen [video] en [ /video] te plaatsen. Dan zonder de spatie
Echt? Ik ben zóóó blond! Thnx...
In Duitsland zou hij met deze foto's fluitend door de keuring heen gaan hoor dus ook dat is een optie.
ceasario schreef:Google translation..
Maar bij die dierenarts zou ik niet graag een paard kopen...
Trouwens bij het NRW mag je maar op 3 plekken...waarschijnlijk door uitspraken van zulke beter wetende DA's
Trouwens hengsten bij het NRW daar dient de rug ook meegenomen te worden ( niet bij het KWPN.) , bespaart een hoop ellende tijdens het verr. onderzoek.![]()
Dus t.a.v. van de Duitsekeuring dient men toch terug te gaan naar de tijden van de Fabelskrant.
ceasario schreef:Trouwens bij het NRW mag je maar op 3 plekken...waarschijnlijk door uitspraken van zulke beter wetende DA's
Dus t.a.v. van de Duitsekeuring dient men toch terug te gaan naar de tijden van de Fabelskrant.
ceasario schreef:Weet ik niet, ben geen DA, maar zal verantwoord zijn, net zoals zij een mening hebben van de rug mee te nemen....
janderegelaa schreef:ceasario schreef:Dan ben jij eerder onwetend en veronderstel je dat de foto's in Duitsland van een zelfde hoge kwaliteit moeten zijn als in NL. .
ceasario schreef:Klets..Kom eerst maar eens met de rug..en Joop spreekt voor zijn eigen parochie maar komt ook niet verder daar dan een enkele hengst buiten het Trakehnerverband...Laat eerst maar eens de rug mee nemen en dan kunnen er meer KWPN-ers naar de HK in Duitsland.Ik dek liever met een langgelijnde uit Duitsland dat een van het KWPN of NRPS.
Het is niet voor niks dat men de rug mee ging nemen...
ceasario schreef:Kun je niet normaal een "gesprek" voeren. van pro en contra's...i.p.v. het topic af te dwalen...
Trouwens Bojengel heeft er richting 140 in het boek..
Bojengel is niet zo lang gelijnd. en trouwens ik ken de moederlijn zeer goed...fokkersfamilie.
wonderboy schreef:Poeh Rockey, die is wel stoer zo..
Als je die over een maand ziet als ie is bijgekomen en er wat spieren op zitten, weet je niet meer wat je ziet denk ik..
Je kan trots zijn op je Wyntonmaar dat ben je toch al wel