Laulau1986 schreef:Er was gister een man die foto's maakte. Hij gooide dan met een programma boekje. iemand enig idee wie dit was?
Dat moet Theo ten Brinke zijn geweest.
Heb zo 1,2,3 geen emailadres van hem. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Muzefee schreef:Laulau1986 schreef:Er was gister een man die foto's maakte. Hij gooide dan met een programma boekje. iemand enig idee wie dit was?
Dat moet Theo ten Brinke zijn geweest.Heb zo 1,2,3 geen emailadres van hem.

Ibalia schreef:MIjn tante was ook weer succesvol met haar pony's.
Ze had een hengstveulen kampioen (Everton nr 156) en haar merrieveulen stond 1a (Ennia nr 164)
Ook haar 3 jarige merrie stond 1a Elnora (nr 173)
Heeft iemand deze pony's ook gezien?
Ik zal nu even gaan kijken bij de foto's.

Ibalia schreef:@muzefee:
Ja, dat moeten de pony's van mijn tante zijn.
Er zit voor ons een speciaal tintje aan haar pony's.
Jaren geleden hadden ze een paar shetjes en fokten maar wat aan.
Mijn vader raadde ze toen aan om een goede pony te kopen omdat "een slechte net zoveel vreet dan een goede"
Hij is toen met ze naar Erik Veenstra gegaan om naar pony's te kijken en mijn tante werd op slag verliefd op een palominomerrie..
Het begin van haar fokcarriere. Mijn vader is begin dit jaar overleden en mijn tante vertelde me dat mijn vader altijd bij haar zal zijn als ze met de pony's bezig is.
Het mooie van mijn tante is dat ze elke keer weer ontzettend blij is met de goede resultaten en het helemaal niet voor lief neemt. Ondanks dat ze nu al een paar jaar achter elkaar kampioenen heeft gefokt..