Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Daarna wel lekker een deken, maar toch..
(mijn administratie is een puinhoop
) Manda schreef:O gat... nou, dat vind ik echt niks als het zo regent... alles zeiknat, paardjes koud en doorweekt (en wij ook..), ze zijn immers recent geschoren en mogen toch niet met dekens de ring in he. Daarna wel lekker een deken, maar toch..
Jammer dat het niet overdekt is dan.
Adres: eendracht 11, tubbergen. Dat is de plus supermarkt waar je moet parkeren.
en fijn bedankt voor het adres
Kijken of ik nog wat van jullie of jullie paardjes kan herkennen.
melissaschot schreef:Ik heb je gezien met Conzales! Wat een mooierd!Nou daar gaan we dan, dat vroeg je bed uit is nogwel vervelend maargoed het regent hier nog niet hopelijk daar ook nog niet. Tot zo!

Sabin_e schreef:melissaschot schreef:Ik heb je gezien met Conzales! Wat een mooierd!Nou daar gaan we dan, dat vroeg je bed uit is nogwel vervelend maargoed het regent hier nog niet hopelijk daar ook nog niet. Tot zo!
Was het een geslaagde dag voor jullie?
Ik vond het jammer dat t op een gegeven moment ging regenen. Maar gelukkig niet heel hard..
Heb nog foto's gemaakt met mijn amateur digitale cameraatje (had de spiegelreflex niet mee, want die heeft mijn broertje in gebruik op vakantie).
Zal de link met de foto's wel in dit topic plaatsen, zodra ik ze online heb gezet