Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
No_No schreef:TS, als dit je verzorpony is kunnen jullie hem dan niet beter voor een kar beleren? Dan kan je zelf met hem rijden.
Dat je hem ontzettend leuk vindt kan ik me heel goed voorstellen want hij ziet er ook erg leuk uit! Misschien kan je eens zoeken naar topics over vrijheidsdressuur/aangespannenrijden of dressuur aan de langeteugel?
Ik denk dat je daar op langer termijn veel meer aan hebt. ALs je echt gaat rijden met deze pony rij je hem kapot.. Ik denk niet dat je de pony kapot wil hebben toch?
Laat de informatie even bezinken, kijk even wat rond op internet en bokt en beslis daarna hoe en wat jullie gaan doen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu behoorlijk teleurgesteld bent..
annetjelyy schreef:Ik doe niet zielig ...
Ik wou alleen een volgorde weten.
en nee ik ben niet lomp
en pissig wel.
en als ik toch wist was vrijheids dresuur en zo moest.
annetjelyy schreef:Een shetlander kan zn eigen gewicht dragen dus nu gaan jullie mijn wijs maken dat ik te zwaar ben wie zegt dat ik de sport in ga? nou hoe doe je dan vrijheidsdressuur?!
JoyCiej007 schreef:annetjelyy schreef:Een shetlander kan zn eigen gewicht dragen dus nu gaan jullie mijn wijs maken dat ik te zwaar ben wie zegt dat ik de sport in ga? nou hoe doe je dan vrijheidsdressuur?!
Pardon???
Weer iemand die met een leuk fantasie-verzinseltje komt, die helaas erg hardnekkig zijn. Een shet kan z'n eigen gewicht trekken, zelfs wel 2 a 3 x zijn eigen gewicht, maar niet dragen!!!
Wordt nog leuk dan, even een volwassen vent van 275 kg. op een volwassen, grotemaatse shet zetten! Zie je het al voor je? Komop denk alsjeblieft even logisch na, dat kan toch helemaal niet!
Als jij dat beest gaat rijden, doe je dat voor je eigen plezier en eventueel om de eigenaar te plezieren. Hoe kun je jezelf een paardenliefhebber noemen als het je alleen om je eigen plezier is te doen, en de gezondheid en het welzijn van de pony in kwestie zal jou maar een biet zijn?!
daar heb je veel meer aan! melissaxx94 schreef:Ik heb mijn pony moeten verkopen omdat ik bang was dat ie iets aan z'n rug kreeg door mijn lengte en gewicht om vervolgens Z oefeningen te doen! met pijn in mijn hard heb ik hem moeten verkopen. En logisch na moeten denken. Maar zoals het nu is geloof ik niet dat je dat doet. Zoals ik al zei ga op zoek naar een D of E ponydaar heb je veel meer aan!
De eigenaresse koopt misschien binnenkort een grote pony waari k ook af en toe op mag rijden. annetjelyy schreef:Ik ben voor een ding zo bang ; een schop. ja ik bedoel als die naast me loopt... ik durf niks anders... hij is harstikke lief en ik vertrouw hem 100% inmiddels alleen omdat die hengst is ben ik bang dat die buiten zo ''idioot'' gaat doen
annetjelyy schreef:Ik ben blij dat ik eindelijk een verzorgpony heb.
je wilt niet weten hoe --- ik me voelde na de allerliefste verzorgpony.
Aideen schreef:http://www.bokt.nl/wiki/Zwemmen
@Jocyie: Jeetje, doe rustig...Meisje is nog maar 14...
Toen ik 14 was, wilde ik ook maar al te graag rijden hoor. TS neemt nu toch alle adviezen aan? Eigenaresse gaat een grotere pony kopen, zodat ze daar op kan rijden. Probleem opgelost toch?
Aideen schreef:http://www.bokt.nl/wiki/Zwemmen
Toen ik 14 was, wilde ik ook maar al te graag rijden hoor. TS neemt nu toch alle adviezen aan? Eigenaresse gaat een grotere pony kopen, zodat ze daar op kan rijden. Probleem opgelost toch?
JoyCiej007 schreef:Aideen schreef:http://www.bokt.nl/wiki/Zwemmen
Meisje is oud en wijs genoeg om op een normale manier te praten; mijn buurmeisje is net 15 geworden en die zou nooit maar dan ook nooit zo'n grote mond opzetten terwijl ze zélf om advies vraagt.
Volgens mij blijf ik aardig rustig