Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Als je een paard voor KI naar een hengstenhouder of hengstenstation brengt, moet er in de documentatie van de verrichtte inseminaties van die dag duidelijk na te gaan zijn welk sperma er op dat moment op de locatie aanwezig was.
Ik kan me niet voorstellen dat de dekking via een natuurlijke deksprong is gedaan, want anders had de merrie de hengst zeer beslist niet geaccepteerd.
.
nombrado schreef:Cassidy schreef:Als je een paard voor KI naar een hengstenhouder of hengstenstation brengt, moet er in de documentatie van de verrichtte inseminaties van die dag duidelijk na te gaan zijn welk sperma er op dat moment op de locatie aanwezig was.
Ik kan me niet voorstellen dat de dekking via een natuurlijke deksprong is gedaan, want anders had de merrie de hengst zeer beslist niet geaccepteerd.
.
waarom had de merrie de hengst niet geaccepteerd?

Asjemenou_ schreef:Het verschil tussen wel of geen papier is er niet, er zit nu ook een papier bij, maar met een verkeerde vader. Als je net een koper hebt die niet in de gaten heeft dat vader vos is, moeder ook, en dus het veulen ook had moeten zijn, maakt het dus niet uit en kan je het alsnog verkopen.