Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

s0173957 schreef:Ik ken je merrie uiteraard niet, en je veulen ook niet. Het kan best dat het echt een hele goeie is, waarom niet? Alleen van een jaarling zeggen dat het een voor het grotere werk is vind ik zeer voorbarig.
En van Warkant, mijn mening blijft daarover dat het een beter paard is dan ik ooit zal hebben waarschijnlijk, maar ik zou er zelf niet mee fokken. Het blijkt nu ook dat hij in de GP er ook niet echt doorkomt.
En ik heb er genoeg tegen gereden, dus ik ken hem goed genoeg
Maar, ik heb er zelf al wel enkele hele toffe nakomelingen van gezien, maar niets waarvan ik echt versteld stond...
Daarom dat ik nog eens zeg; Quattro!
Chilly schreef:Ik heb team Nijhof net om info gevraagd over Quattro. Zo te lezen (ook in andere topics) zou merrie inderdaad goed bij deze hengst kunnen passen. Staat vrij vooraan op mijn lijstje nu. Verwacht binnen enkele dagen een DVD

Katja schreef:Je bent nog prima op tijd.
Dekgeld van een goed passende hengst zou ik niet snel te hoog vinden als je het vergelijkt met de kosten die je verder hebt tot er een 3 jarige staat maar ik kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk.