Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mando schreef:Ik hobbel met mijn 43 jaar vrolijk met mijn blondje tussen de paarden. Ben geen topruiter maar we hobbelen nu lekker het L1 door. Nog 3 puntjes te gaan met Doos.
We zijn vorig jaar in de B gestart en hij doet het gewoon leuk... en als we aan de top zitten is dat zo... (of als IK aan mijn top zit) hahahahahaha
Vwb vlecht, ik was de manen zelden maar als ik ze was doe ik dat met driehoek vloeibare zeep dan doe daar geen equishine is en ik maak een hengstenvlecht bovenop (met krukje ernaast) en daarna doe ik er haarlak in en blijft prima zitten.
(echt erg dat ik een blondje heb die zijn eigen bus haarlak heeft)....
maar dan als ze me pony ziet springen dan is die mening snel veranderd..

Rosanna1990 schreef:Ik rij wedstrijden bij de paarden en als het goed gaat heb ik wel een winstpunt, maar hoe je het ook went of keert, een haffie is gewoon niet zo lenig en ruim in de bewegingen als al die dressuurpaarden en daar zijn je punten soms ook wel naar.
Neem bijvoorbeeld de middendraf, krijg ik een 6 op en staat bij, mag ruimer, maar mijn pony kan gewoon niet ruimer, en zulke kleine dingetjes kom je tegen, maar echt super veel nadeel merk je maar af en toe.

DDW1190 schreef:Rosanna1990 schreef:Ik rij wedstrijden bij de paarden en als het goed gaat heb ik wel een winstpunt, maar hoe je het ook went of keert, een haffie is gewoon niet zo lenig en ruim in de bewegingen als al die dressuurpaarden en daar zijn je punten soms ook wel naar.
Neem bijvoorbeeld de middendraf, krijg ik een 6 op en staat bij, mag ruimer, maar mijn pony kan gewoon niet ruimer, en zulke kleine dingetjes kom je tegen, maar echt super veel nadeel merk je maar af en toe.
ohh de mijne heeft een hele goede stap en ik krijg bijna altijd een 8 of een 7 voor de middenstap, voor de middendraf heb ik zelf ook weleens een 7 of een 8 gehad..
alleen de galop gaat nooit echt hoe ik het wel, terwijl het thuis beterder gaat.. maar ook daar heb ik de laatste wedstrijd een 7 voor gehaald..
zijn jullie haffies in de galop ook zo lomp? de mijne gaat nog zo snel en als ik dan een overgang wil maken knal ik heel raar terug..
en als ik iets terug wil nemen valt hij er al uit![]()
maar kan ook niet klagen ik heb hem pas 2 maand
) en galop wat ongecontroleerd. Maar hij kan het wel. Dat was gewoon de stress van vreemd terrein en komt vanzelf goed.
Zamero schreef:En hoe is het gegaan.
Ik ben ook weer 2 winst rijker