Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Mijn merrie is ook krap 1.63 dus de maat en formaat van BW staan me om die reden wel aan.
[***] schreef:Topic was geopend voor mensen die hebben gedekt of gaan dekken met BW en niet voor mensen die er niet mee willen dekken of wiens 'type hengst het niet zo is'. Die kunnen hun commentaar prima kwijt bij het topic over het verrichtingsonderzoek.
VDB schreef:Dit slaat werkelijk nergens op [***] want dit forum is bestemd om de hengst te bespreken en om meer te weten te komen over de hengst die nog maar enkele weken goedgekeurd is bij het KWPN. Of mensen nu wel of niet de hengst gaan gebruiken doet niet ter zake en het is voor velen nog helemaal niet duidelijk om te weten OF ze bijvoorbeeld deze hengst gaan gebruiken. Het exterieur wordt besproken en er zijn vast meerdere mensen die gaan bekijken of en waarom ze wel of niet de hengst gebruiken. De positieve en negatieve punten, of het bespreken van voorouders van deze hengst is daarom ook interessant om te lezen, zoals bijvoorbeeld de post van Suzanne die info geeft over de stokmaat van de moeder van deze hengst.
Omdat ik nu zeg dat het geen passende hengst zou kunnen zijn voor mijn merrie betekent niet dat ik dan maar ergens anders info moet gaan zoeken over de hengst terwijl hier al een topic is geopend. Mensen die interesse hebben in deze hengst, de hengst wel of niet willen gebruiken voor hun merrie, kunnen dus gerust info lezen, info vragen, info delen en info posten over de hengst OMDAT er een topic als deze is geopend.
[***] schreef:Topic was geopend voor mensen die hebben gedekt of gaan dekken met BW en niet voor mensen die er niet mee willen dekken of wiens 'type hengst het niet zo is'. Die kunnen hun commentaar prima kwijt bij het topic over het verrichtingsonderzoek.