Foto's komen eraan, excuses voor de mindere kwaliteit vandaag. De bak is nogal stoffig en voor de eerste keer niet te lang naar buiten.
oneway schreef:Ziet er erg goed uit, nog maar een keer metall voor deze merrie dan?Ik denk het wel, al hebben we ook wat andere hengsten in gedachten (zie hengstenkeuze topic).
Dank jullie wel! Het is nu allemaal nog even wiebelig zo net een dagje oud, dus veel meer dan deze foto's kan ik nu niet plaatsen
Knap veulen!!Mijn paard staat bij Baresia op stal, zij heeft 10 april haar eerste veulen gehad van Roussau. Ook een mooi bruin merrie veulen.
Zo die is ook erg leuk Lilliputer, knap meisje met een mooi koppie. Jullie hebben een mooi stel veulentjes dit jaar. Wees er maar trots op!
Citaat:Baresia; is dat niet toevallig familie?Volgens komt ze zelfs bij jullie vandaan Haar afstamming is united x gribaldi
Wat heeft die buurman een rare kont. (Nu blijkt het de mams te zijn, als ik beter kijk. )Mooi veulen hoor!
joedith schreef:Citaat:Baresia; is dat niet toevallig familie?Volgens komt ze zelfs bij jullie vandaan Haar afstamming is united x gribaldiNu weet ik het weer ! De fokker waar wij de de Blanc Rivage merrie gekocht hebben had de hele stam met -Resia.
Ook al zo'n mooitje!Gaat goed met die veulens van jullie!Dit is de 3e van dit jaar?(weet niet of ik er ergens 1 gemist heb??)