Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
inowa schreef:-bruinderinks arno uiteraard,die liep weer geweldig!!
-en dan een schimmel hengstje die met arno in de tuigrubriek liep,geloof een zelehem hengstje
heb erg veel foto,s van arno in tuigrubriek en van Storhaugs Gwilym
Ik stuur je wel een pb met email ! Ben namelijk wel benieuwd hoe het eruit zag

. Mijn fototoestel geeft vandaag nog eens duidelijk aangegeven hoe slecht hij er aan toe is
haha, moet denk ik toegeven dat het ding op is, jammer want veel foto's mislukt dus. Ik heb de A-hengsten 4-<8 op foto (relatief gelukt) en tweejarige hengsten.
.
zitake schreef:waarvan wil je resultaten?
Ik ook veel mooie pony's gezien. Mooie hengsten ook. Mijn fototoestel geeft vandaag nog eens duidelijk aangegeven hoe slecht hij er aan toe is
haha, moet denk ik toegeven dat het ding op is, jammer want veel foto's mislukt dus. Ik heb de A-hengsten 4-<8 op foto (relatief gelukt) en tweejarige hengsten.
Mijn voorgevoel was dus goed dat mijn pony er nog teveel als bospony rondloopt (en dat niet inschrijven dus een goed idee was) en ik nu dus wel dringend eens moet gaan beginnen.
en neem er morgen het boekje bij. 
Dyonne schreef:Heeft iemand toevallig namen voor mij van deelnemers/uitslagen? En dan met betrekking tot sectie C/D. Foto's zijn ook altijd welkom natuurlijk.
Berry, wat zag Gwilym er weer keurig uit, al had ik niet anders verwacht.
YWC schreef:Dyonne schreef:Heeft iemand toevallig namen voor mij van deelnemers/uitslagen? En dan met betrekking tot sectie C/D. Foto's zijn ook altijd welkom natuurlijk.
Berry, wat zag Gwilym er weer keurig uit, al had ik niet anders verwacht.
De resultaten staan al online : http://www.wpcv.nl/shows/shows-in-2010/ ... lagen.html
Zowel de "overall supreme champion" als de "reserve overall supreme champion" kwamen uit de sectie A ?!