Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marije1987 schreef:Dank voor je verslag Tickels! Jouw mening verschilt nogal 's met die van de jury
@Yvonne: Ai niet toeval dus, moet je maar merrie met goede voorbeentechniek hebben als je deze wilt gebruiken, al spreekt hij me zo vanaf het commentaar van Tickels ook niet echt aan
robertjong schreef:Kan iemand iets meer vertellen over de reden waarom de clinton x caretino uit het verrichtingsonderzoek is gehaald? Zou de hengst eruit gegooid worden?
Zarena schreef:Wat jammer van de hengst Curragh! Erg jammer, want in het begin vond ik hem inderdaad er bovenuit steken! Ik hoop dat hij beter door het 50 dagen onderzoek komt..
Ik vind het ook wel zwaar voor een 3 jarige, wss brak het hem een beetje..
MissHIS schreef:Oh? AH zegt wat anders:Die gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon na-examen doen hoor, ik verwacht binnen een week.
Citaat:"De trainingsachterstand is inmiddels te groot geworden om hem via een uitgesteld examen alsnog in te schrijven", zegt Hamoen. "Het is heel erg jammer, maar het werk volhouden is ook een kwaliteit. We zien hem graag terug in het vijftigdagenonderzoek komend najaar."
yvonnepuntnl schreef:Oh? AH zegt wat anders:Citaat:"De trainingsachterstand is inmiddels te groot geworden om hem via een uitgesteld examen alsnog in te schrijven", zegt Hamoen. "Het is heel erg jammer, maar het werk volhouden is ook een kwaliteit. We zien hem graag terug in het vijftigdagenonderzoek komend najaar."
Tinkeee schreef:Sorry dat ik hier nog een reactie plaats terwijl het al 2 weken minimaal geleden is dat hier iemand had gepraat.
Maar ik kwam via google op deze link terecht!
Een van onze gefokte hengsten: Crocket W van indoctro x nimmerdor (148) was ook aangewezen,
en omdat hij nog erg jong was deed hij mee aan het najaarsonderzoek. Weet iemand hoe dit zit?
Heeft iemand informatie over deze najaarstest? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe hij uit de test komt.
Zijn volle broer Dior W die wordt volgend jaar gekeurd in België omdat hij daarheen is verkocht.
Als hij hier wordt goedgekeurd, kan hij dan ook als KWPN hengst in Nederland dekken?
Alvast bedankt voor de moeite !!!