mamabird schreef:Carlijnnn schreef:je moet trouwens wel opletten dat het een jury sport blijft en dat die niet altijd blij zijn met jou en je haf
ik zie meer 'hopeloze' kwpn'rs dan haflingers, maar puur en alleen omdat er meer kwpn'rs rondlopen. Iedere jury kan een goedgaand paardenbeest waarderen, of het nou een haf of een KWPN-er is. Er zullen er altijd zijn die een voorkeur voor een bepaald type hebben, maar dat wil niet zeggen dat je met een Haf ondergeschikt bent. Er zijn genoeg voorbeelden van haffies op hoog niveau (evenals fjorden trouwens), dus ik denkt dat het meer ligt aan te weinig zelfreflectie als de punten keer op keer tegenvallen.
ik wil niet zeggen dat het aan mij ligt hoor, ik rijd wedstijden voor mijn plezier en niet voor de punten.
maar dat ik op een dag proefje 3 en 4 rijd dan bij de ene 210 heb, en bij de ander 173 terwijl voor mijn gevoel de tweede beter ging. heb ik mijn twijfels.
(even in profielgespykt)
hij is in de bloei van ze leven..
en zo zijn we de B doorgekomen met alleen maar 1e prijzen, ook de L-1 is soepeltjes verlopen.

Tuurlijk is het anders kijken 

Ze doet het nu super in ieder geval en we doen het lekker rustig aan