Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kinee_ schreef:kimdepim schreef:Dankjewelwe zijn ook erg wijs met d'r. Helemaal omdat we haar zelf gefokt hebben
.
Oh echt? Dus je hebt haar vanaf dat ze veulen was? Wat leuk joh. Ook zelf mak gemaakt en ingereden enzo?
.
.
Die spikkel was een goedgekeurde dekhengst. Kon goed springen en was superlief. Kon je zo naast een merrie zetten.

Ze heeft laatst wel zo over het hek gesprongen van 1.30 dus denk dat het voor haar niet zoveel uit maakt.
met al die trekkers etc. Al vind ze het wat eng kijkt ze alleen maar, ze heeft een hele voorwaartse drang.
volgende week donderdag (10 Juni) weer even naar het oefenspringen en dan 3 Juli naar de keuring
We gaan er gewoon blanco heen, en verwachten niks maar voor de ervaring en het keer mee te maken met je eigen paardje is het erg leuk.

Volgens mij heeft ze ook een heerlijk karakter als ik dat zo lees. 
. Ze wil wel eens iets heel graag, maar geen gestuiter ofzo.
Ben benieuwd hoe de keuring verloopt! Kinee_ schreef:Ik heb inderdaad ook dekplannen met mijn merrie, zou er dolgraag een Cantos op willen zetten! Iemand toevallig ervaringen met een Cantos x Goodtimes? Heb daar eigenlijk weinig verstand van, heb geen idee of dat een klikkende combinatie is.
Superleuke foto's love_fire! Wat een heerlijk diertje zeg!!Ben benieuwd hoe de keuring verloopt!
Cantos geeft nog wel eens kleintjes en de merrie moet wel genoeg lengte hebben.