Jouw paard heeft gewoon aanleg voor GP
Maar dat geheel off topic.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rockydublin schreef:Ze komt meestal wel snorkend en met de staart in de lucht de trailer af, op wedstrijd, en iedereen echt iedereen komt dan kijken wat er aan de hand is, zo hard snuift zij . Wel leuk, ze blijft eerlijk, maar gaat wel tien minuten passage lopen.
Ik moet met mijn gezin op vakantie
...mogelijk dat Bella er wel zal zijn.
stoffel schreef:Er gaan veel verhalen over koss, de ene nog erger dan de andere. meeste is onzin
MissJ het lijkt me stug dat jij de man die Koss heeft klaar gemaakt voor de keuring hebt gesproken.
Hij is al enkele jaren geleden overleden.
Zij was trouwens tweede op de UTV in haar jonge jaren.... MissJ schreef:stoffel schreef:Er gaan veel verhalen over koss, de ene nog erger dan de andere. meeste is onzin
MissJ het lijkt me stug dat jij de man die Koss heeft klaar gemaakt voor de keuring hebt gesproken.
Hij is al enkele jaren geleden overleden.
Mijn excuses, dan heb ik hem verkeerd begrepen. Hij had wel degelijk Alexandro getraind voor de keuring en veel met Koss gewerkt. Ik had begrepen dat dat ook voor de keuring was, blijkbaar is dat niet zo. Doet verder weinig af aan de strekking van het verhaal
rockydublin schreef:Die trainer voor alexandro kan best kloppen hoor missj want alexandro is vorige jaar pas vier geworden dus zolang is hij nog niet in training. Dus kan de trainer niet al jaren dood zijn, TOCH???