Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fokfanaat schreef:De KWPN-hengst Ro-Lex is verkocht aan Zwitserland. Isabelle Ros kocht het paard van Nederlandse eigenaar Nico Witte en zij zal hem internationaal concurreren in de dressuursport. Ro-Lex was de VHO-Trofee winnaar met een score van 76,25% en werd opgeleid en nam door Madeleine Vrees. "We hebben aangeschaft Ro-Lex met een syndicaat, net zoals we hebben een lange tijd geleden met Jazz, maar het verschil is dat de fokkers geen gebruik maken van Ro-Lex. We kunnen niet weigeren een aanbod knowning dat hij alleen rassen 25-30 merries, "Nico Witte vertelde het KWPN samenleving.
kimberley12 schreef:Ik vraag me ook af waar de volgende hengsten zijn gebleven
* San Remo Wolkentanz 1 x Vollturno xx > Staat op Hengstenstation v. Uytert
* Sandreo Sandro Hit x Flemmingh( Waarom wordt hij niet meer in de sport uitgebracht?) > staat bij Nijhof
* Uptown Kennedy x Ubis
* Ronaldo Rubinstein x Ramino > Verkocht, geen idee waarheen.
* Atlantic VDL Acord 11 x Lord
* French Kiss Florestan x Donnerhall Verkocht naar Rusland, maar toendertijd nog wel bij HP onder het zadel.
DinoBanani schreef:Het voormalige springpaard van Ludger Beerbaum. Kan me nog herinneren dat het volgens mij een vos was. Niet Goldfever. Maar zo rond 2005 heeft hij heel veel met dat paard gewonnen. Denk dat het nu met pensioen is of verkocht is..