Neonlight schreef:Ik vind het ook geen belachelijk idee.
Je zegt dat een kennis ook een veulen op sterk water heeft? Misschien dat hij weet waar je zo'n pot kunt halen?
En ik las iets van de Hanos, zo'n groothandel is inderdaad ook nog wel een idee. Hanos, Sligro, Makro, wellicht dat bij de grootverpakkingen wel een grote glazen pot zit.
Die kennis van mij heeft een veulen op sterk water van 3 maand oud, die van mij is al 7 maand oud en dus wel 3 x zo groot.
Ik heb het ziekenhuis hier al gebeld, die had niet wat ik zocht. Ik zal vandaag verder proberen rond te bellen. En als ook het me vandaag niet lukt... ben ik heel erg bang dat het veulen heel erg gaat verkleuren. Als dat het geval is en ik echt niks kan vinden... dan laat ik hem cremeren.
Dit veulen zat/zit in een pot van 30 cm hoog, met een doorsnede van 20 cm. Geeft je een kleine indicatie hoe groot jou pot zou moeten zijn
vind het zo zonde ze waren allebei 16 april uitgerekend, wat ik al heel toevallig vond. Zag het al helemaal voor me die 2 veulens lekker met zijn 2en spelen in de wei... maar helaas heeft dat niet zo mogen zijn.