Voor mij heeft ook een minder geslaagde kruising recht op leven, meer nog ... liever een "vuilbakje" met lief karakter dan het duurste racepaard dat je niet eens kan benaderen zonder de zweep mee of die dolgedraaid is (en nee, ik zeg niet dat een paard mét papier niet goed is, ik zeg wel dat het geen garantie is op een goed paard) ... Ik heb trouwens al héél vaak toppics gelezen van papier-paarden met allerlei kwalen, moet zeggen dat ik dit met mijn "vuilbak" niet heb. ... en ondanks het gebrek aan een blaadje papier is mijn pony voor mij belangrijk en EVENWAARDIG ... het is geen kapitaal op benen, maar een pony waar ik van hou. Denk ook 's aan de gevoelens van de mensen die een pony hebben die in de ogen van de "grote" paardenwereld minderwaardig is ... Ze -paarden/pony's- moesten 's weten wat je van hun soortgenoten denkt omwille van een "detail" zijnde papier die notabene door de mens gegeven werd op basis van uiterlijk vertoon en prestatie en het nageslacht daarvan. Wij kunnen nog veel leren van hen, zij selecteren niet op basis van een blad, ... Het dure paard gaat net zo graag kroelen met een "lelijke" vuilbak

PS wat vang je dan aan met het zelfde onder de mensen??? Alle handicapten in de gehaktmolen ....... ??? Of geen papieren is ... Ik durf het bijna niet te zeggen