Cute schreef:Iemand raadde mij (via pb) nog Tango aan. Wat vinden jullie daar van?
maat, massa ......
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sammie schreef:Cute schreef:Maar zou je dan nog sjieker en fijner willen dan wat je nu hebt?maat, massa, klassiek, alles wat ik dus niet zoek
Suzanne F. schreef:Ik ben dus niet de enige en eerste die met Tuschinski aankomt???![]()
Gelukkig.![]()
En Apache misschien?
msml schreef:Westpoint lijkt op het eerste gezicht idd niet veel bijzonders maar is daarentegen wel een geweldig sportpaard met goede en mooie nakomelingen.
Houston geeft ook veel maat en massa en qua karakter zijn ze niet altijd de makkelijkste.
Had je al aan Special-D gedacht? Geeft hele leuke veulens in combinatie met Flemmingh (en dan spreek ik uit ervaring).
Suzanne F. schreef:Ik ben dus niet de enige en eerste die met Tuschinski aankomt???![]()
Gelukkig.![]()
En Apache misschien?
ceasario schreef:Heeft je merrie dan zo'n slechte achterhand ?

Dan kun je trouwens ook binnen het kwpn blijven en voor Sandreo gaan!Lilliputter schreef:Duits bloed

msml schreef:Zijn er KWPNers welke een hele sterke achterhand meegeven? Ik ken ze nl niet. Dan zul je toch echt meer richting duits bloed moeten gaan ipv kwpn... of zie ik dat verkeerd?
De Duitsers hebben juist het probleem met de achterhand.. Dat zijn allemaal bakslepers en/of voorbeenzwaaiers. Weltmeyer bloed, Rubinstein bloed Sandro Hit-bloed ect.