Hij liet zich goed zien
, hij is ook door naar de 2e bezichtiging, op naar januari!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ponyparadijs schreef:Wat werd je dan duidelijk? En heb je nou jezelf laten meten door de meter?
Met 1,59 wordt je paard nog niet eens stamboek opgenomen toch?
marjolein88 schreef:M__ schreef:Hey,
iemand toevallig een vosse pony gezien de vader is Geronimo B.
zijn naam is Hassing's Dublin.
Of kan je ergens de uitslagen zien?
Ik heb hem gezien ! Ik vond Geronimo B een goede hengst ! Alleen deze vond ik nu nog niet genoeg ontwikkeld.
Weet echter niet of hij wel/niet door was.
ponyparadijs schreef:nummer 65 kon echt heel fijn lopen. En of hij niet makkelijk is kan ik eigenlijk nooit afleiden aan een beetje los zien lopen!
Daniellev schreef:marjolein88: waarom was jullie cremello er niet? of heb ik hem over het hoofd gezien?
en de dierenarts had geadviseerd om hem thuis te laten en hem eerst aan te laten sterken. Dus dat was heel erg jammer! Maar gelukkig is er nog wel een mogelijkheid ( in januari) om hem nog aan te bieden voor de HK marjolein88 schreef:Daniellev schreef:marjolein88: waarom was jullie cremello er niet? of heb ik hem over het hoofd gezien?
Hij is zieken de dierenarts had geadviseerd om hem thuis te laten en hem eerst aan te laten sterken. Dus dat was heel erg jammer! Maar gelukkig is er nog wel een mogelijkheid ( in januari) om hem nog aan te bieden voor de HK
bianca1980 schreef:Bij deze een foto van mijn hengst die ik net kreeg van de paardenkrant, mijn eigen foto's moeten nog bijgeknipt worden etc dus daar komt nog wel een volledig topic over.
Daniellev schreef:bianca1980 schreef:Bij deze een foto van mijn hengst die ik net kreeg van de paardenkrant, mijn eigen foto's moeten nog bijgeknipt worden etc dus daar komt nog wel een volledig topic over.
op paardenkrant.nl kan ik ze nog niet vinden, heb je een mailadres? ben wel benieuwd naar foto's van onze hengst, die wil ik heel graag bestellen!!
ponyparadijs schreef:Feanyth dat het zadel niet goed lag was wel erg duidelijk te zien. Ik vondt hem onder het zadel erg tam tonen!
fokfanaat schreef:wat voor afstamming heeft hij mansolein?
Helemaal uit zweden? waarom kiezen ze voor het NRPS?