celano schreef:In vind 3,50 niet veel voor een dagje kijken via internet.
Nee, maar het is dan wel jammer dat het nog niet helemaal vlekkeloos draait.
Ik heb vanmorgen een paar proeven gemist en de Z heb ik vanmiddag helaas ook gemist.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KarinvdM schreef:celano schreef:In vind 3,50 niet veel voor een dagje kijken via internet.
Nee, maar het is dan wel jammer dat het nog niet helemaal vlekkeloos draait.
Ik heb vanmorgen een paar proeven gemist en de Z heb ik vanmiddag helaas ook gemist.
.. was als 2 jarige een fijne hengst om mee te werken. Leuk dat ie het zo goed doet.
.. 2 hengsten in de top 3 
.

celano schreef:liliputter schreef:Voorgaande jaren was het altijd gratis, vind het onzin dat ze dat nu ineens veranderen!
Maar (niet aanvallend bedoeld): wie vind jij dan dat de productie moet betalen? KWPN? Concours? Producent? Geen van allen zit op die kosten te wachten. Ik vind het wel reeel dat de gebruiker de kosten betaalt. (ik had natuurlijk ook liever gratis gehad)
misterA schreef:Het zijn bijna altijd de vrouwen die op de centen passen![]()
Lilliputter heeft het m.i. over de drie-en-eenhalve euro voor het live-verslag op internet.
Lijkt mij een redelijke bijdrage.
Ook de 10 euro voor de toegang lijkt mij geen enkel probleem, als fokker krijg je er wel wat voor terug tenminste bij een grotere deelname.
De fokkers zouden hun ongenoegen kunnen laten blijken door bijv.alleen nog maar te dekken met hengsten die zich niet verstoppen en wél op komen dagen![]()
Het zijn vaak toch de beteren.
misterA schreef:Het zijn bijna altijd de vrouwen die op de centen passen![]()
Lilliputter heeft het m.i. over de drie-en-eenhalve euro voor het live-verslag op internet.
Ook de 10 euro voor de toegang lijkt mij geen enkel probleem, als fokker krijg je er wel wat voor terug tenminste bij een grotere deelname.
De fokkers zouden hun ongenoegen kunnen laten blijken door bijv.alleen nog maar te dekken met hengsten die zich niet verstoppen en wél op komen dagen![]()

MargreetB schreef:misterA schreef:Het zijn bijna altijd de vrouwen die op de centen passen![]()
Precies, wel bij een grotere deelname. Assen viel mij kwa prijs niet tegen, 10 euro en gratis parkeren. Hengelo is al duurder (ik meen vorig jaar 12.50 en 5 euro parkeergeld dus 17,50). Ik kom alleen voor de dressuurhengsten en als daarvan ook nog eens de helft afmeldt of zich al niet eens aanmeldt dan is dat best prijzig. (Kaartje is de hele dag geldig, dus als je ook - of alleen - voor de springers komt heb je absoluut waar voor je geld).
Mansolein schreef:Ik vind dat niet reëel. De stamboeken en hengstenhouders hebben baat bij veel dekkingen en het is ter promotie van hun hengsten. Ik vind dat dat openbaar en toegankelijk moet worden gemaakt voor iedereen zonder dat mensen er weer voor op kosten te moeten worden jagen. Als ze het dan toch willen afschermen behoud het dan voor aan leden.