Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peelie schreef:is dat jou site?
http://www.outusa.org/project/kvth/index.php?page=3
Deze?
Dan heb ik met jou lopen e-mailen over al mijn brandende vragen, als dat jou site is
Als ik google dan krijg ik heel wat anders te zien. Bovenstaande is dus niet mijn site, dus wees gerust, je hebt mij niet "lastig gevallen" met je vragen

! Helaas net geen winst, 1e proef 202 punten en 2e proef 193 (was eigenlijk 199 punten, maar er gingen 6 punten vanaf omdat ook wij verkeerd gereden hadden). Maar Romany was super braaf en dat was eigenlijk voor het eerst sinds we in Heerjansdam gestart zijn
!!! 
Gefeli!
Even kijken. 
MirjamN schreef:Zijn hier soms mensen die hun Haf gedeeltelijk of geheel hebben geschoren en ervaring hebben met in hoeverre ze hun warmte beter kwijtraken en eventueel andere effecten (vlotter zijn met rijden bijvoorbeeld)? Ik ben dat aan het overwegen om voor de volgende wedstrijd te doen namelijk...maar de ervaringen met andere rassen kunnen best anders zijn en ik heb nog geen ervaringen van Haflinger ruiter sgehoord...
Ik vind het een aanrader.