_Pat_ schreef:essiesilly schreef:@ pat, nee geen vitamines om de rem erop te zetten qua groeien haha maar vitaminen zijn altijd goed, maar je kan er een "probleem" niet mee weghalen.
vervelend zeg dat het nog niet beter gaat:(
Haha ik dacht alHet probleem kan er niet mee weghaald worden idd. Ons ruin krijgt nu onsteking remmers + en nog iets wat heel duur is wit poeder (kom effe niet meer op de naam). Niet leuk ja, dat het niet beter gaan. Hij moet in november laatste keer naar de dierenarts. Dan zijn zijn pijnstillers ook gestopt. Is er geen verbetering is het einde verhaal en komt hij niet mee terug naar huis. Is er een klein beetje verbetering is het nog de vraag of we hem meenemen. Je zal er niet mogen rijden, en om straks staan ze weer in de stal maak je een paard ook niet blij mee. En daarbij is het ook uitstel van exucutie
. Het is trouwens een gribaldi...
bedoel je buta (equipalazone)?
@ malibu
ja of je nou zo lang longeerd of hem heel rustig aan rijd (veel stap werk naar het bos enz. doet goed!) maakt mij niet uit maar ik zie het probleem niet om hem vroeger zadelmak te maken
Het probleem kan er niet mee weghaald worden idd. Ons ruin krijgt nu onsteking remmers +
. Het is trouwens een gribaldi...

Kom je er later nog wel op.. haha