Sportarabiertjes.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:24

Wie zei dat nou....Veel witte arabieren??? Nou daar ga ik dan gauw verandering in brengen. ;) :D

Hier nog een sport arabier: Bas Almost June
June wordt voornamelijk in de reining ingezet en versatile horse (combi. pleasure, reining, trail).
Nivo: L1/L2 Tevens heeft ze recent haar eerste Reining DRHA wedstrijd gelopen.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door CounTree op 04-09-09 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

YildizArabs

Re: Sportarabiertjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:29

Waaaauw! Daar begin ik nou van te watertanden!!! Wat een plaatje!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:35

En nog een niet witte :D (welke trouwens de halfzus is van bovenstaande zwarte):

Basciz Nirvana: Wordt in verschillende takken van de westernsport ingezet. Nivo L1/L2/DRHA. Laatste jaar voornamelijk reining/versatile/western riding. Afbeelding
Afbeelding

En nivo L5: leadline en in hand trail
In Hand Trail L5:
Afbeelding
Lead Line L5:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door CounTree op 04-09-09 09:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:36

Wow!!!!

Wij hebben net ons eerste westernlesje achter de rug, maar voorlopig nog geen wedstrijdambities ;)
Misschien in de (verre) toekomst endurance...

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 09:38

Mijn, ook niet witte, Arabier heb ik gestart in de endurance ( klasse 1) en western pleasure/ horsemanship. Jammer genoeg heb ik afgelopen week besloten hem niet meer te rijden i.v.m. allerlei vage klachten die zeer waarschijnlijk zijn terug te leiden tot lichte ataxie.
Ik ga nu met hem verder aan de lange teugel/ grondwerk, hij piaffeert al heel goed, zolang er maar niemand op zit ;) .
Afbeelding

Mijn oude paard ( hij wordt 30 in maart 2010) is een halfbloed Arabier die M dressuur en western pleasure/horsmanship heeft gelopen.
Hier in Soest, na zijn pensioen, ca. 3 jaar geleden:
Afbeelding
Hij is nu wel echt oud aan het worden.

Om niet te vergeten trouwens: Gomel van de Hartog die ( dacht ik) Grand Prix dressuur heeft gelopen en IBN Armani van Marcel Buchter en Arabah Barak van Johanna Velleinga die in de reining heel goed hebben gepresteerd.