Ze is ook pas prestatie sportpony geworden in het Z springen
Veel succes allemaal en een hele fijne dag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
supertammy schreef:Daphne__ schreef:mag dat niet?
mijn zus is 19 en doet ook gewoon mee hoor
Uit het vraagprogramma:
De wedstrijden staan open voor berijders en menners die lid zijn van de KNHS en die een startkaart
hebben voor pony rubrieken. Dit jaar hebben we geen rubrieken voor deelnemers met een startkaart bij de paarden. Deelname aan de wedstrijd geeft puntenregistratie met uitzondering van hc-starts.
Start jouw zus dan HC Daphne?!
AngelsDitch schreef:Elizabeth, heb je al gemaild met het stamboek waarom ze dit jaar de keuze hebben gemaakt om de paardencombinaties uit te sluiten?
Heb meteen een mailtje gestuurd. Ik heb in ieder geval aangegeven dat ze van mij volgend jaar weer paardcombinaties toe mogen laten. Dan zal ik zeker proberen om ook van de partij te zijn!
) Kheb me nog net op tijd opgegeven en wacht nu met smart op de startlijsten.... Ik start hobbyklasse B dressuur volwassenen met mijn Merrie van jasper en ook met diezelfde pony de dressuurbelofte 7 jaar en ouder en ik start met een valentino merrie b dressuur ook hobbyklasse voor volwassenen