Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je Wil ze graag rustig scheiden maar soms moet je de keuze maken, om dit op een andere manier te doen. Ik heb een merrie gehad en zij heeft dit jaar haar 3e veulen gekregen, hebben alle manieren geprobeert. Rustig aan even uit elkaar ( dit was echt geen optie) merrie en veulen gingen over de zeik. En mijn mening is dat het van de 1 op de andere dag ze scheiden toch het beste werkt. Dan heb je 1 dag een merrie die hinnekt en wat onrustig is maar dit is eerder over als iedere keer 2 paarden die gestressd zijn. De kleine krijgt dan op zijn nieuwe adres genoeg indrukken en heeft het veelste druk met alles wat er om hem heen gebeurd. De merrie meenemen naar het opfok adres zou ik zelf niet doen
want wat gaat ze doen als ze in de trailer terug over de zeik gaat. Dit kan ze beter gewoon thuis doen en de ruimte hebben.
Succesladymagic schreef:gottegot, spenen is iets anders dan ma een uurtje weg halen hoor.
ladymagic schreef:TS, blijf lekker bij je gevoel, je doet je best en meer kan je niet doen. En als je echt heel erg twijfelt, laat ma en veulen dan nog even op rust staan, dan heb je het dilemma niet en kan je er even rustig over nadenken wat je gaat doen.