Wie rijd er wel eens een Arabier, of heeft er een?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

delfa

Re: Wie rijd er wel eens een Arabier, of heeft er een?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:52

ik heb er eentje arabier X welsh
die (volgens onder andere zeggen van Jan Vrieling) gruwelijk goed springt. :D
makkelijk is ze zeker niet, maar voor mij is ze alles!

Marengo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:51

Ambrasoft schreef:
Ikke! Een arabische volbloed merrie met een geweldige moederlijn. :D (Voor vragen PB. ;))
Ze is nu 4 jaar en vol levenslust. Ze is zaterdag aangekomen en het gaat haar prima af. Ze was nog nooit op trailer geweest, maar heeft 2,5 uur lang geen kik gegeven. Ik ben super trots natuurlijk. :D

[/img]

Mooi beestje ! :D

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:55

Ook wij hebben een arabiertje (niet bekend of het volbloed is) , maar heeft een zeer rustig en eerlijk karakter. Ze is nergens bang voor behalve voor getekende fietsertjes op de weg en plassen vind ze geen succes, maar voor de rest onwijs braaf. Je kan haar buiten rijden met lang teugeltje :o Ze is heel leergierig en pakt alles snel op. Soms heeft ze een gekke bui en dan laat ze zien dat ze echt wel arabier is hihi, maar over het algemeen helemaal super

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:59

De vriendin van mijn moeder heeft een Arabier en daar rijd/reed ik zo nu en dan wel op! :D

Afbeelding

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:01

ik rijd nu ook een jaar een av. In het begin erg wennen, veel gevoeliger dan dat ik was gewend. Maar nu wel volledig aan elkaar gewend zijn, kan ik er van alles mee. :)

cherina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:52

ik heb een kruising tussen een arabierXdraver, super dier! lekker voorwaarts, beetje ondeugend, super dus! :D

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:58

Ik heb er 2, de ene is nog maar een jaarling. De andere is 21 jaar en we rijden graag buitenritten samen.
Afbeelding

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:12

Ilseee12 schreef:
Ik heb een arabiertje, wist je trouwens dat arabiertjes officieel uit rusland komen en niet uit arabië (daar zijn ze later naar geïmporteerd)

xxILsee

Hoe kom je daar nou weer bij :? :o? :=

Die info klopt niet hoor :n

Ik heb een AV en ben helemaal verliefd geworden op dit ras. Omar is een dapper, koel paard en een harde werker. Hij is wel pittig, maar heel goed hanteerbaar en eigenlijk kun je hem net zo heet maken als je zelf wil.

MRIIIS

Re: Wie rijd er wel eens een Arabier, of heeft er een?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:38

Ik rij sinds kort een 19-jarig Arabiertje, maar er zit nog behoorlijk wat pit in!