ben erg benieuwd wat zijn naam word !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:Nou dat deed ze echt, even later draafden ze er samen langs, veulie voorop. Hij keer ernaar en draafde gewoon door, Little keek en sprong 2 meter opzij terwijl haar veulen notabene pal voor haar uit liep en het goede voorbeeld gaf....
Daar ben ik wel erg blij mee, dat hij zo cool is, want Little zou je soms een schop geven zo'n miep is het

(Little Plastic O'Hara
Van je merrie
) 

nogal nutteloos maargoed
veulen is wel super mooi

Jalenka_Kiya schreef:Ja ik snap dat je dat ook wilt afwachten maar als je merrie bijna moet bevallen dan kan ik me ook voorstellen dat je er al over nadenkt.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat je met jouw merrie als moeder geen AVS papier krijgt. Het is niet voor niets het arabisch volbloed paarden stamboek. En zoiets als een hulpstamboek kent het AVS niet. NRPS en KWPN zijn eigenlijk geen rassen maar fokrichtingen en daarom werkt het daar anders.
Voor een 100% arabisch veulen uit een niet ggk hengst kun je inderdaad wel papier krijgen; als je een boete van ongeveer 300 euro betaald, ik denk dat je dat hebt gelezen. Zoiezo moet je een veulen dan wel binnen 2 weken aangeven anders betaal je weer een boete