arabische hengsten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 17:04

Heeel mooi dier; ben dol op die Bey Shahlijnen! :~ Staat helaas in USA, dacht al hoopvol dat ie in in Nederland stond... :o
Jammer dat jullie het veulen verloren zijn AR, dit jaar nieuwe kansen?

KooArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 17:59

yildiz schreef:
Heeel mooi dier; ben dol op die Bey Shahlijnen! :~ Staat helaas in USA, dacht al hoopvol dat ie in in Nederland stond... :o

afrikhan shah staat in belgie :o ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:49

KooArabians schreef:
yildiz schreef:

afrikhan shah staat in belgie :o ;)

Had inmiddels al PB gekregen. :o Leuk! Weet iemand ook hoe lang hij daar blijft staan?

KooArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:00

yildiz schreef:
Had inmiddels al PB gekregen. :o Leuk! Weet iemand ook hoe lang hij daar blijft staan?

ok ;) dan zou ik johanna ullstrom even mailen, die kan je vast meer vertellen.

http://www.johanna-ullstrom.com/

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 01:08

Mijn paardje is een zoon van Grand:

Afbeelding

En z'n moeders vader is Balaton:

Afbeelding

Weet iemand meer over Grand?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 01:17

yildiz schreef:

Zeker dit seizoen nog, zijn dekgeld is inmiddels 3000 euro.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 01:29

yildiz schreef:

Yep uiteraard !

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 14:20

ArabianRanch schreef:
TF Afrikhan Shah (Botswana x Rohara Shahblee v.Bey Shah) - helaas heeft onze merrie haar merrieveulen van TF AS verloren op 8 mnd dracht begin december ;(

http://www.johanna-ullstrom.com/TF_AfrikhanShah.htm

Tjeetje Isabel, wat balen zeg! Ik ben ook nog steeds weg van deze hengst. Ga je het opnieuw proberen?

Groetjes,

Karina

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:45

Balder schreef:
Tjeetje Isabel, wat balen zeg! Ik ben ook nog steeds weg van deze hengst. Ga je het opnieuw proberen?

Groetjes,

Karina

Thx Karina, we balen nog iedere dag er van, maar gelukkig leeft Orayana nog, die was er ook erg slecht aan toe.
We gaan het zeker weer proberen, maar niet met Orayana, die krijgt haar tijd te herstellen.

groetjes, Isabel

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:59

ArabianRanch schreef:
Balder schreef:

Groetjes,

Karina

Thx Karina, we balen nog iedere dag er van, maar gelukkig leeft Orayana nog, die was er ook erg slecht aan toe.
We gaan het zeker weer proberen, maar niet met Orayana, die krijgt haar tijd te herstellen.

groetjes, Isabel

Gelukkig maar dat Orayana het overleeft heeft en verstandig dat je haar even rust gunt. Ik wens je veel sterkte en hopelijk huppelt er volgend jaar wel een Afrikhan shah veulie bij jullie rond.

Voor mij zal dit voorlopig wel een droom blijven. Na mijn scheiding en Balders ongeluk zijn de financieen niet meer wat ze geweest zijn |(

ardech

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 08:36

ardech schreef:
Jeannine schreef:
Ik heb een zoon (Zjivago) van Sha-Peru. Sha Peru heeft een hyves site trouwens. ;-)

Staat voor zover ik weet nog steeds in Beverwijk

Zag net dat hij sinds gisteren te koop staat
http://link.marktplaats.nl/316875362

RosaFlower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:22

Ik vond Riki’s Shabri altijd helemaal geweldig. Hij was zo mooi! Ook komt het vast omdat ik een tijd lang een dochter van hem heb gereden; Shatia :+: (Riki’s Shabri x Nutia). Helaas zijn vader en dochter er allebei niet meer ;( . Zo jammer, want Shatia was echt super! Heel lief, mooi en heerlijk te rijden!

YMJArabians

Re: arabische hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:35

Ik heb wel meerdere favoriete hengsten eigenlijk :))
Maar CSA Rashawn, CSA Khumir, CSA Khumayro, BF Coco Junior en F Shamaal zijn wel de toppers :)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:41

Help je soms mee bij Marion? := Nee geintje, ze heeft wel hele knappe hengsten, ik moet ze nog eens in persoon zien, maar ik vind van de foto's CSA Rashawn echt helemaal om van te kwijlen!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:54

MLoeser schreef:
Help je soms mee bij Marion? := Nee geintje, ze heeft wel hele knappe hengsten, ik moet ze nog eens in persoon zien, maar ik vind van de foto's CSA Rashawn echt helemaal om van te kwijlen!

Klopt! In het echie zijn ze nog gaver :D :~

Navayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:13

chllover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:16

heey ik verzorg zelf 2 hengsten elke dag de zwatre esta chetan mag dekken de andere hafid nog niet. voor fotos van esta chetan moet je ff zoeken hierop anders kan ik er wel 1 opzetten maar dan staat hij naast mij dat is niet zijn officiele keuringsfoto
ik weet niej hoe je de foto erop zet maar je kan ook naar mijn hyves op de 2 hengsten te zien of youtube: hafid springen
xxx

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:34

Heu Leuk.. ik heb vroeger Esta Chetan nog een tijdje verzorgd/getraind (hij was toen ook aantal x met ons mee naar show als ik me goed kan herinneren..) Was echt een poppetje toen.. wel benieuwd naar foto's

Navayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 13:29

yildiz schreef:

Dit is ook een Bey Shah nakomeling:

Afbeelding

Zwarte hengst van tegen de 1.60m!
Heeft zowel in de show als in de samengestelde sport goed gepresteerd!
Zijn naam is Jazzmeen
Staat ter dekking bij:
http://www.arabianstudeurope.com

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:18

Jazzmeen, ja! die vind ik ook heel gaaf, maar ik vrees dat zijn kleur daar misschien iets te veel bij meespeelt. Hoewel ik heb vernomen dat hij voor gebruik in de sport toch ook aardig meekomt (dus in ieder geval redelijk gestel).

heidi73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:24

Ik heb een zoon van CE Magnum (v. Magnum Psyche). Heerlijk paard in de omgang, steeds iets minder eigenwijs met rijden. Wordt wel wat!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:40

MLoeser schreef:
Jazzmeen, ja! die vind ik ook heel gaaf, maar ik vrees dat zijn kleur daar misschien iets te veel bij meespeelt. Hoewel ik heb vernomen dat hij voor gebruik in de sport toch ook aardig meekomt (dus in ieder geval redelijk gestel).

Jazzmeen geeft prachtige typetjes (die van ons had een typische Ali Jamaal look) en ze kunnen allemaal vliegen +:)+
Hopelijk zien we Shakeem dit jaar op show *D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:54

Afbeelding
:~ :~ BF Coco Junior (Psytadel x Evershama)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 16:09

ArabianRanch schreef:
MLoeser schreef:

Jazzmeen geeft prachtige typetjes (die van ons had een typische Ali Jamaal look) en ze kunnen allemaal vliegen +:)+
Hopelijk zien we Shakeem dit jaar op show *D

Tof! Ik wil hem graag nog eens in het echt zien, want een goede fotograaf kan heel veel ;) Weet je of, en zo ja, wanneer hij naar een show komt? En Shakeem, wanneer denk je dat jij gaat? Een nakomeling van hem lijkt me echt super, maar ja, eerst een merrie kopen is dan niet zon heel gek idee :o :=

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 16:50

MLoeser schreef:
Tof! Ik wil hem graag nog eens in het echt zien, want een goede fotograaf kan heel veel ;) Weet je of, en zo ja, wanneer hij naar een show komt? En Shakeem, wanneer denk je dat jij gaat? Een nakomeling van hem lijkt me echt super, maar ja, eerst een merrie kopen is dan niet zon heel gek idee :o :=

haha, ik heb wel een merrietje voor jou te koop hoor ;)
Shakeem weet ik niet wanneer hij naar show gaat? Het is ook altijd maar afwachten hoe die jaarlingen gaan groeien (the good or the wrong way :P )