owh wat jammer dat die nog helemaal wit word zeg! hij is juist zo leuk zo.
*gaat diep nadenken over naam met een E *
wat denk je van Eleonore beteknis = De oorsprong van deze naam is onzeker. Hij kan een afleiding zijn van het Griekse "Eleos" dat genade, medelijden betekent. De naam kan ook van Arabische oorsprong zijn en verband houden met "Ellinor" dat “mijn God is mijn licht” betekent
of iets 'simpelers' maar ook leuk Ellis = Van edele afkomst of Ik zweer bij God
ik heb een beetje gegoogled op naambetekenissen misschien handig?
Imaginaerum
Geplaatst: 13-05-09 07:37
Oh wat een schatje! Espérance is leuk . Dat is Frans voor hoop.
spatter
Geplaatst: 13-05-09 07:54
geweldig getekend veulen, van harte gefeliciteerd met haar!
hihi, ze lijkt sprekend op ons welsh-a ponytje Lotte(zie profiel), alleen heeft die de sabino bles aan de andere kant van haar hoofd zitten haar moeder was schimmel maar zij is vos gebleven
nog steeds geen naam gekozen! jeetje is echt lastig maar al wel leuke namen voorbij zien komen in dit topic!ik wacht nog even af en dan kies ik! alvast heel erg bedankt voor alle namen en leuke reactie's!
e.t heeft net zo een vlek aan de zijkant grappig! zal even een duidelijk hoofd foto plaatsen!
Prachtig veulen zeg! ben gek op veel witte aftekeningen! Inderdaad jammer dat ze helemaal wit wordt.
Ik vind qua naam Excellent Choice ook erg mooi. Tot nu toe vind ik die het beste. En Eowyn, van Lord of the rings.
Evanescence8
Geplaatst: 14-05-09 11:40
Leuk beessie. Misschien is Excellent een leuke naam?
Kyar
Geplaatst: 14-05-09 12:07
Wat een leuk veulentje, en dat wit op dr koppie doet t m gewoon
Heb hier ook nog wel wat namen voor je
Elena Enya Elani Ezora Ebony Esperanza ( spaans voor hoop ) Evan Escence Especially for you Elith ( spreek uit als eliet ) Elegance Ember Elba Eternal Flame