Ik dacht aan Warkant van Gestelhof. Geeft geen vos. Die behoud de gangen van de merries. Geeft zowel spring als dressuurpaarden. voor meer informatie kan je fokker contacteren.
We hebben zelf een warkant en zijn gangen zijn super voor te rijden. Alleen geeft hij niet veel bloed door.
De nakomelingen die ik gezien hebben waren mooie lang gelijnde paarden met een lange, goed bespierde hals. Ook waren ze allemaal zeer goed van karakter. Ook konden ze allemaal fijn bewegen.
Ik heb er 6 van gezien.
Spijkerbroek
Geplaatst: 13-05-09 21:30
Als je nu dekt en is ze is drachtig heb je helemaal nog geen laat veulen hoor, ergens einde april 2010 ( is best nog vroeg zelfs )
_Lorette_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-09 21:31
Als het in één keer goed zou gaan wel, maar ik houd rekening met heel veel gekkigheid. Het is voor ons ook helemaal nieuw en mevrouw haalt ineens gekke fratsen uit met haar cyclus.
En ik vind het wel fijn dat er zo wordt meegedacht! Ik vind het heel interessant om te lezen welke hengsten er worden voorgesteld voor mijn merrie.
Ik wou het idd niet zeggen snoepie maar nu insemineren vind ik een hele mooie tijd.. Kunnen ze tenminste zsm naar buiten, die veulens van februari enzo staan altijd nog 2/3 maanden op stal...