Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karennnn schreef:Ik denk dat op dit moment véél hengstenhouders bereid zijn 'om te praten'.
Een kennis van ons kreeg al 20% op Eur. Singapore (en die is dan al maar 700€)
(al is dit natuurlijk zeer offtopic)
Maar indd Diabeau lijkt me zeker interessant.
Karennnn schreef:Steph1989 schreef:Alleen wil mijn vader Epleaser (v. For Pleasure) omdat hij iemand van bij stoeterij boonen kent er wel een prijsje voor kan krijgen ... Moest ik mijn vader niet meer kunnen overtuigen, heeft iemand info over nakomelingen van deze hengst en vooral de galop van deze hengst?
!
Ik denk inieder geval wel dat dit de betere hengst is van bij 'den boonen' (zoals we hem hier noemen)
hier een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=US_I14X4dfs
Ik heb hem toen in mechelen live zien springen en vond dat hij echt kwaliteit vertoonde.
De ruiter reed hem wel heel gesloten vond ik, tegenover sommige andere hengsten die echt in een hele galop het parcour aflegde. Ik ben niet vollop overtuigd van zijn galop, maar wel van de kwaliteit op de sprong! Ik zou proberen je vader te overtuigen voor cicero, misschien kan je proberen bij de roshoeve ook goede condities te krijgen nu met de 'crisis'
Dorien_Vdp schreef:Karennnn schreef:Ik denk inieder geval wel dat dit de betere hengst is van bij 'den boonen' (zoals we hem hier noemen)
hier een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=US_I14X4dfs
Ik heb hem toen in mechelen live zien springen en vond dat hij echt kwaliteit vertoonde.
De ruiter reed hem wel heel gesloten vond ik, tegenover sommige andere hengsten die echt in een hele galop het parcour aflegde. Ik ben niet vollop overtuigd van zijn galop, maar wel van de kwaliteit op de sprong! Ik zou proberen je vader te overtuigen voor cicero, misschien kan je proberen bij de roshoeve ook goede condities te krijgen nu met de 'crisis'
Ik heb een epleaserveulen gezien en dit is een zeer mooi, goed maar vooral groot veulen! Egrando vind ik op zich ook niet slecht springen, maar je moet het natuurlijk op je merrie zien! Ik las hierboven vlug iets over echo!
Ik heb zelf een echo veulen, dit is een zeer mooi gebouwd veulen, goed aan de maat, zwart wat wel opmerkelijk is! Echo zijn gangen zijn niet goed maar die van het veulen zijn veel beter! ik heb bij mijn veulen wel het gevoel dat de merrie zeer dominant heeft door gefokt.
Ben zelf nie weg van Echo, wel van u veulen!
!