Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar mijn pony's zijn het niet gewend en daarom wil ik het niet.
. (niet gaan slaan, met zijn allen)Kelly_Taco schreef:Ho.. laat ik voorop stellen dat ik niemand in een hokje plaats en dat ik helemaal geen afgunst of wat dan ook hem naar mensen met een maatje meer (wat je naar mijn inziens met 73 kilo niet eens hebt).
Marijke, een gespierd paard moet het zeker aan kunnenMaar mijn pony's zijn het niet gewend en daarom wil ik het niet.
Wat niet wil zeggen dat er nooit eens een zwaarder iemand op zit maar voor iedere dag wil ik het niet, niet in een zware training iig.
Toen Taco bij Sandrien stond ging Cor er ook iedere dag een stapritje mee maken in het bos.
.
.
. Kelly_Taco schreef:En toch vind ik dat als je over gewicht hebt je niet op een paard moet gaan zitten waarvan je je afvraagt of hij het aan kan.
Uberhaubt niet eigenlijk (dit is slechts mijn mening), nogmaals, een paard kan niet kiezen.

Zo laat ik niemand op mijn paarden met sporen of bit rijden en als een ander niemand boven de 75 kg wil, ieder zijn regels!
. Hij is gewoon groot. 
Dat wil niet zeggen dat je het recht niet hebt dat te vinden natuurlijk

hahaha. Nou ja geen tabelletjes dan
.
Ik weet wel 100% zeker dat iedereen die te zwaar is zelfs dagelijks bij zichzelf " te rade" gaat hoor
En das niet het probleem. Meestal is het allemaal niet zo simpel als het lijkt.