[H] Welke hengst voor mijn merrie? (SMP)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 00:48

Als je echt een goed hengstenadvies wil hebben dan zal je toch echt recente foto´s moeten plaatsen en een goed filmpje van haar bewegingen en een concrete beschrijving van je gewenste verbeterpunten. Dan pas kunnen de kenners een goed advies geven. Maar stel je niet te hoge eisen aan een dekhengstje?
Ik ben (nog) niet thuis in de minipaarden dus ik kan je geen advies geven voor een bepaalde hengst, ik zeg alleen waar ik voor heb gekozen na advies van kenners ;). Het is ook maar wat je belangrijk vind en wat je doel is met het veulen.
Er zijn genoeg hier op het forum die er veel verstand van hebben en je een goed advies kunnen geven.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:32

Pashon schreef:
nogmaals iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening ook al wijkt die af van andere meningen.

vind het een prachtige hengst om te zien, maar hij gaat denk ik geen goede combinatie zijn voor mijn merrie.

Verder vraag ik om mensen die een geschikte hengst weten en die aan de punten voldoet die ik graag wil verbeteren aan mijn merrie.
discussie's over andere zaken als dit voer ik dan liever via pb en niet in dit topic.

dat was ook mijn gedachte Manda.
hoe kunnen wij nou de juiste hengst aandragen of het juiste advies geven, als we enkel weten in wat voor een maat je hem wil. uit de foto's van de merrie kun je inderdaad niet veel opmaken.
mwat zijn haar sterke en zwakke punten, wat had je graag beter gezien enz.

LadyMadonna

Re: [H] Welke hengst voor mijn merrie? (SMP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:56

ik begin toch wat aan Backstreet Boy te denken, maarja, die staat dus wel in Belgie

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 11:00

elien in de beginpost staat wat ik wil verbeteren aan mijn merrie.

stef heb je ook een site of iets waar die hengst staat enzo?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:07