[H][KWPN]Hengst voor Gribaldi x Jazz X Democraat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:43

ik heb een san remo merrie gehad voor de verkoop (zie site bij verkocht, zatani) goed achterbeen!
heb een oscar veulen (nu jaarling) wat ECHT apart beweegd super achterbeen! veel front, lang gelijnd en ge weeeel dig karakter!! echt super!
en je hebt idd weer ander bloed ;)

en zelf zou ik het ook niet aandurven met 00seven... vooral voor de verkoop dan

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:12

Toen ik dit topic zag zat ik meteen rechtop, hoe krijg je het als fokker bij elkaar gevonden om al die moeilijke karakters te combineren... GribaldixJazzxDemocraat

Ja ok er zijn altijd uitzonderingen, en de Gribaldi's zijn niet de vervelendste paarden, maar die combi... als ik dit zie denk ik: blij dat ik ze niet hoef te rijden. En wie weet is ze wel superlief dat zou zomaar kunnen natuurlijk :)

Ik persoonlijk zou voor een een meewerkend karakter gaan en dan kom je inderdaad bij Rubiquil of Oscar uit, hier al eerder genoemd. Zoek even uit of er ergens in een hengst geen Amor zit anders is het helemaal bal (grapjeeeee)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:57

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik snap dat je niet gecharmeerd bent van oscar zelf..... (ben ik zelf nl ook niet ZO) maar heb je weleens bekeken HOEVEEL goede nakomelingen die geeft! dan te bekijken, de merrie keuringen!.. hengstenkeuring.. enz. enz. zijn echt leuke paarden!

boven een paar foto s van mijn oscar uit een rhodium x ubis http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=21120

ik ben er iedergeval helemaal weg van, de instelling (hij is nog maar 1 maar ik kan echt alles met m doen zegt nooit nee! altijd meewerken met alles) het hele karakter, de uitstraling nou ik hou wel op hahahahaha
en diego heeft wat zijn moeder mist... het opwaartse bewegen en het front en een sterker achterbeen