Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
stef schreef:verdikkie.... heb ooit een foto gezien van een vos/zwart bonte ijslander (vos met zwarte vlekken) maar kan m dus nergens meer vinden...
Bij de zigeuners brengt dan wel erg veel geluk geloof ik, want 1 wit en 1 gekleurd oor schijnt ook al geluk te brengen.
maar zou het dan dus toch van het "tinkervolk" af komen?
) met 2 zwarte vlekken in een vosvlek. Maar dat is toch gewoon een pigmentkleuring?
trustHim schreef:mmm wel interesant dit, mijn merrie heeft o.a. ook bird catcher spots en soms zijn Bend d'Or spots te vinden met name in de winter
Ik zie haar in princiepe als vosbont maar ben wel benieuwd naar jullie mening aangezien haar voorpluk vos is de manen naar de schoft toe zwart worden en de staart zwart met wit is
stef schreef:Zie die term weer regelmatig langs komen
Vind vaak dat er nogal bijzonder wordt gedaan: Zie hier mijn driekleurbonte terwijl er niks bijzonders aan is?
Het is een KWPN x NF pony trouwens. cissy schreef:Stef, zou die pony die je bedoelt dan geen chimeara kunnen zijn geweest? Een genetische afwijking dus?
Peterina, dat probeerde ik ze al eerder uit te leggen maar het wil niet ´landen´ bij sommige mensen.