Veel succes en wijsheid!
gr. johanna
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johanna29 schreef:Mijn eerste keus is heel duidelijk jouw tweede keus.![]()
Veel succes en wijsheid!
gr. johanna
AndiraStud schreef:Wij hebben ook een leuke parel voor je staan![]()
kijk eens op http://www.andirastud.be bij Antar Elamal WN BR
groetjes Janna
CtjeLief schreef:gefeliciteerd met je keuze, en heel veel succes met alles eromheen! Geniet ervan, en dan lekker uitkijken naar zo'n heerlijk baby-biertje!
is deze hengst trouwens homozygoot voor zwart? lifaya schreef:gefeliciteerd met je keuzeis deze hengst trouwens homozygoot voor zwart?
alleen die niet volbloed zijn
Palomino idd niet
missfcdb schreef:Wij houden de cyclus even in de gaten. En een beetje geluk dekken wij in juni. Aangezien haar cyclus vorig jaar rommelig was. wij gaan alleen met de veulen naar een show als die ook echt show waardig is. En niet bijvoorbeeld niet klopt. alles moet wel ras standaard zijn![]()
Ik ken een mooie hengst in amerika
Hu sheik Imaan prachtigen hengst maar kost wel de nodigen centjes
Hij komt uit de kampioen simeon shai
Ik weet niet of je hengst Moshai kent hij is dan geen zwarte arabier maar verbeterd wel veel.
Hij maakt ze net iets mooier. Hij staat nu in Duitsland bij camelot arabians.
Ik zal even kijken of ik die site kan vinden met alle zwarte arabische volbloeden.
boeni schreef:missfcdb schreef:Wij houden de cyclus even in de gaten. En een beetje geluk dekken wij in juni. Aangezien haar cyclus vorig jaar rommelig was. wij gaan alleen met de veulen naar een show als die ook echt show waardig is. En niet bijvoorbeeld niet klopt. alles moet wel ras standaard zijn![]()
Ik ken een mooie hengst in amerika
Hu sheik Imaan prachtigen hengst maar kost wel de nodigen centjes
Hij komt uit de kampioen simeon shai
Ik weet niet of je hengst Moshai kent hij is dan geen zwarte arabier maar verbeterd wel veel.
Hij maakt ze net iets mooier. Hij staat nu in Duitsland bij camelot arabians.
Ik zal even kijken of ik die site kan vinden met alle zwarte arabische volbloeden.
die site heb ik al is bekeken.
en ik heb het contract van Envision al op de fax gedaan, dus mijn besluit staat al vast!
maar als je dat zo'n mooie hengst vind, waarom neem je die dan zelf niet?
boeni schreef:ik heb al aangegeven dat de hengst wel betaalbaar moet blijven!
dus dan is ie vast ook wel te duur voor mij!
ik heb helaas ook geen geldboompje in de tuin!![]()
heb ik ook weer wat geleerd...een vos met witte manen is een zweetvos!