Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjuimpje schreef:Je kan beter nakomelingen gaan bekijken als de hengst zelf Paulanda...
Obelisk en Polansky zijn beide plaatjes om te zien. Daar kan je niets van zeggen.
Citaat:paulanda schreef:
nou dan zou ik graag willen weten welke hengst aan al deze criteria voldoet,goed karakter moet ook in het pakket zitten en dus veel front goed achterbeen en hoogbenig.
Roept u maar!
Sjuimpje schreef:Het is moeilijk om jouw mening obejctief te zien met zo'n usernaam Gribaldifan
Net zoals mensen dat waarschijnlijk ook van mij zullen denken met mijn onderschrift die ik toch bewust maar heb laten staan.
Sjuimpje schreef:Dan zou hij nog voor het verrichtingsonderzoek gedekt moeten hebben?
GribaldiFAN"]
[quote="Sjuimpje schreef:Daarnaast zijn er al verschillende san remo's geboren. Daar zou je zelf naar kunnen kijken. Dan zie je de merrie meteen en weet je hoe hij fokt in combinatie met een bepaalde merrie.
Samsam"]
[quote="GribaldiFAN"][quote="Sjuimpje schreef:Daarnaast zijn er al verschillende san remo's geboren. Daar zou je zelf naar kunnen kijken. Dan zie je de merrie meteen en weet je hoe hij fokt in combinatie met een bepaalde merrie.
Samsam schreef:Precies en als je dan een oude dorutomerrie hebt, zou ik niet de gok willen nemen dat zijn kinderen onder het zadel tegenvallen, en een wat oudere hengst nemen, maar das persoonlijk en zou jij de gok wel nemen!