@puck; je kunt de eigenaresse gewoon een pb sturen. Denk, dat ze niet verplicht zijn om iets uit te leggen en hopen op iemand die een leerpaard zoekt en m een goed tehuis kan bieden.
edit; afscheid op de HK was een afscheid van de topsport.
Bellona_K
Geplaatst: 07-03-09 21:51
Zou me niks verbazen als er nog ontzettend veel geld voor hem gevraagd wordt.. In eerdere post noemde ik een bedrag van >50.000,- vooral ook omdat er op SH zo geheimzinnig over zijn prijs wordt gedaan ('geen prijsopgave via de telefoon en mail!'). Dus dan moet je er echt een keer naartoe zijn gegaan, om mondeling de prijs te vragen? B'tje vreemd!
*puck*
Geplaatst: 07-03-09 21:52
topics vol medeleven wel accepteren en topics met kritiek laten sluiten??????????
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 07-03-09 21:53
Misschien om te voorkomen dat heel speculerend bokt hen belt?
Aradis
Geplaatst: 07-03-09 21:54
Lijkt me in dit geval niet zo heel raar KimnyTocize. Ik denk dat veel mensen wel benieuwd zijn wat er voor zo'n paard gevraagd word en dat ze dit dus alleen bekend maken aan de mensen die echt geintresseerd zijn.
Ja ok, maar een prijsaanduiding zou toch al voldoende zijn? Bijv. >25.000,- (staat ook als prijsaanduiding op SH zelf). Nu kan het paard bij wijze van spreke 30.000 kosten, maar ze kunnen er ook 2 ton voor vragen!
ThePast03
Geplaatst: 07-03-09 21:55
Ik hoef geen reden van verkoop te weten en al helemaal geen uitleg.
Het had op een andere manier gekund. Door te zeggen het afscheid op de HK was een afscheid van de topsport maakt het voor mij nog schrijnender. Blijkbaar was het dus het afscheid van de topsport waarvoor de tranen vloeide en had het weinig met het paard zelf te maken?
Waar is de familie Van Baalen? Als je vader/opa zo'n paard gefokt heeft en daar zo trots op was, als een paard zoveel mensen zoveel succes en plezier heeft gebracht dan zijn er toch andere wegen om te zorgen dat dit dier een goede nieuwe eigenaar krijgt dan hem in de handel te gooien?
Natuurlijk is iedereen vrij om zijn paard te verkopen, maar wie de vele verhalen over deze hengst gelezen heeft en hoe belangrijk hij zogenaamd voor sommige mensen was snapt wat ik bedoel.
Bellona_K
Geplaatst: 07-03-09 21:56
Moet trouwens er wel bij vermelden dat ik zelf ook wel heel benieuwd ben wat ze er voor vragen!
Aradis
Geplaatst: 07-03-09 21:57
Ik denk niet dat jij kunt bepalen hoe belangrijk dit paard is voor sommige mensen is ThePast03..
Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij wil. Maar eerst moesten we collectief meehuilen met het afscheid van Inspekteur. Opeens is het dier weer verkocht, dat gaat mis, dan mag hij toch maar blijven... En het verhaal eindigt op sporthorses!
Een beetje vreemd is het allemaal wel..
Aradis
Geplaatst: 07-03-09 22:01
Het verhaal eindigt niet op Sporthorses, Hopelijk eindigt het bij een leuk gezin waar Inspekteur nog jaren van zijn pensioentje mag genieten..
Het bespreken van advertenties op Bokt is niet toegestaan ook niet als het een "bekend" paard is die in de verkoop staat. Daarom gaat ook op dit topic een slotje.