Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
angela123 schreef:Ze heeft 2 maanden geleden die spuit gekregen, maar al 3,5 maand onder behandeling en ook a z'n 3,5 te mager.
Ik zou het ook zo fijn vinden als het wat warmer gaat worden, al zou ik nu niet willen weten hoe ze eruit ziet zonder als die winterharen, nu door dat pak haar lijkt het nog iets.
Ze heeft niets van de antibiotica binnen gekregen, ze is afgespeend voor dat moeder in behandeling was.
Ik ga haar nu ook niets extra kwa krachtvoer erbij geven, het is een langzame eten en die 0,5 kilo per keer (1.5 totaal) gaat ook echt maar net op.
angela123 schreef:De dierenarts heeft haar 2 weken geleden, ook nog een spuit in heet hals gegeven, die ervoor gaat zorgen dat de voeding goed wordt opgenomen.
Hij komt over 2 weken terug, zo kan hij nadat hij bloed en mest heeft af genomen, en duidelijk beeld krijgen over haar gezondheid.
Z'n 2,5 maand geleden heeft hij al bloed en mest afgenomen, en daaruit kwam dat ze een worm infectie had/heeft, meteen behandeld en hij zou na 2 maanden terug komen voor na controle/behandeling. dat heeft hij gedaan dmv wormenkuur en de vloeistof die ervoor ging zorgen dat haar voeding goed wordt opgenomen, hij zou 1e week van maart weer komen om te controleren en mest en bloed af te nemen