Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kazary schreef:Ik trek het me ook niet aan hoor, vindt het alleen vreemd als het over de boeg van goedkoop gegooid gaat worden. Willen we geen geld uitgeven kopen we wel een goudvis.
Ik wilde alleen maar aangeven dat er meer visies zijn en die conclusie te kort door de bocht is.
Ik schrik overigens wel van je foto. Komen maagzweren alleen van te weinig ruwvoer of ook van dingen zoals stress, wat het bij mensen ook vaak veroorzaakt?
En geheel niet passend in dit onderwerp, maar ik ben er wel benieuwd naar. Wat voer jij je hond? Vers vlees?

kazary schreef:Ik trek het me ook niet aan hoor, vindt het alleen vreemd als het over de boeg van goedkoop gegooid gaat worden. Willen we geen geld uitgeven kopen we wel een goudvis.
... Nou dat ben ik echt niet kwijt aan brokjes hoor! 
kazary schreef:Wat ik dan schokkend vind is dat er veulens bestaan die kribbebijten. Ik vraag me dan af wat voor jeugd die hebben gehad. Of ben ik dan heel erg in mijn gedachte?

sarabande schreef:[
Alle ocd onderzoeken van de laatse jaren hebben uitgewezen dat het huidige sportpaard in de opgroei bijgevoerd moet worden, naast beweging etc. Dus een Da die zegt dat minder dan 1 kg of helemaal geen veulenbrok, dat van welk merk dan ook speciaal ontwikkeld is naar aanleiding van die OCD onderzoeken, die is daar niet van op de hoogte.