amir schreef:Krijg de foto's niet goed op de site. Kan iemand mij daar even mee helpen misschien. Gr,

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Al_hadiye schreef:Suzan_Kalim: € 12000 voor de sport en voor de show kan je er zelfs denk wel 20000 voor krijgen en wat een lekker dier!!!!!!!!!!
Begrijp me niet verkeerd, het is een super leuk paard, maar zoveel is hij absoluut niet waard! Al_Zawraa schreef:Al_hadiye schreef:Suzan_Kalim: € 12000 voor de sport en voor de show kan je er zelfs denk wel 20000 voor krijgen en wat een lekker dier!!!!!!!!!!
Het spijt me, maar als ruin is een paard echt niet zoveel waard. Ook heeft voor een ruin show geen toegevoegde waarde, vooral omdat er vrijwel geen ruinenrubrieken zijnBegrijp me niet verkeerd, het is een super leuk paard, maar zoveel is hij absoluut niet waard!
CtjeLief schreef:suzan-kalim, gezien de leeftijd en ruin-zijn taxeer ik hem rond de 3500 euro, leuke verschijning onder het zadel, waar je leuk de sport mee in kan.
Al-hadye, is nog lastig taxeren gezien zn leeftijd, vind het een leuk paard om te zien, niet extreem bijzonder, ik zou hem taxeren rond de 4000 euro, leuk paardje om de sport mee in te gaan. toegevoegde waarde als hengst zie er nog niet in (zonde van de witte neus, en vind hem wat grof in de neus, zeker gezien zn leeftijd) maar goed, is afwachten hoe hij uitgroeit.
10.000 euro vind ik erg veel persoonlijk.. maar das mijn mening.. 200/2500 wel wat te weinig, 4000 lijkt mij een reele prijs voor zo'n jonge hengst die nog niets bewezen heeft. jammer dat ie zn deken opheeft op de foto's..
die kop is het begin van het wit worden, zijn neus is idd grof maar hij is jog en als 2-jarige eignelijk op zijn lelijkst, helemaal uit model etc._gast_ schreef:@al-hadye:
http://www.horsus.nl/forum/125/2009/pagina_1/
daar vertel je dat je de papieren van je paardje zelf niet hebt....
is ook wel een beetje bepalend voor de waarde(muv emotionele waarde)denk ik
moet er dus hartig om lachen dat mensen hem zo weinig schatten, terwijl er verscheidene keren het bedrag dat ik noemde op geboden is. doch doe ik mijn vent voor geen goud weg, er is maar op 1 moment dat ik ga nadenken en dat is als het gaat om Werter tegen hem te ruilen. maar dat is dus ook mijn droompaad, maarja friet is dadleijk ook wit wie weet even heerlijk karakter als werter.
dat ie schimmel is weet ik ook wel, maar zn neus blijft roze, en dat maakt grof, is zonde. 10.000, tja als iemand dat ervoor geeft prima, maar die zou ik dan zeker geen expert noemen, want voor 10.000 weet ik wel VEEL spectaculairdere paarden te vinden.. (en dat een sheik het cadeau geeft, zegt ook wel iets hoor
) Al_hadiye schreef:_gast_ schreef:@al-hadye:
http://www.horsus.nl/forum/125/2009/pagina_1/
daar vertel je dat je de papieren van je paardje zelf niet hebt....
is ook wel een beetje bepalend voor de waarde(muv emotionele waarde)denk ik
nee, idd niet omdat fareed een cadeau is van een sheik uit egypte, dat is nog een grote rede dat ik hem neit ga verkopen! als ik wil kan ik de papieren wel aanvragen. maar wat die mensen toen boden was dus het bod als jaarling, zonder papier maar met weet van afstamming. en ik ga zo iets echt niet uit mijn duim zuigen! om mijn paard zogenaamd meer waard te maken. want zo iets intresseerd me eigenlijk niet want voormijzelf is hij natuurlijk meer als al het goud van de wereld waard en is hij, uniek en speciaal!![]()
Ik ben gewoon benieuwd wat mensen als jullie ervoor zouden gevenmoet er dus hartig om lachen dat mensen hem zo weinig schatten, terwijl er verscheidene keren het bedrag dat ik noemde op geboden is. doch doe ik mijn vent voor geen goud weg, er is maar op 1 moment dat ik ga nadenken en dat is als het gaat om Werter tegen hem te ruilen. maar dat is dus ook mijn droompaad, maarja friet is dadleijk ook wit wie weet even heerlijk karakter als werter.

! Heel veel plezier met je paardje. Ik stel voor dat we verder gaan met de taxaties!

(Ik hou van jullie, dat jullie mij dingen leren inzien en veel bijbrengen over het geweldigen ras het av)
(maar ze komt zeker in de buurt van de 6000 euro)
)missfcdb schreef:CxX Ik vindt jou merrie echt zo gaaf. Wat is het toch een knapperd.
Ze zal wel niet te betalen zijn hihih![]()
![]()
![]()
Ik durf om eerflijk te zijn jou schoonheid niet te taxeren begrijp me niet verkeerd.
Dit laat ik liever over aan de expers(maar ze komt zeker in de buurt van de 6000 euro)
Groetjes,
Missfcdb
Al zou je niet gelijk hebben in je taxatie. Altijd leuk om te horen wat ze van je paardje vinden. Ben zeg maar zwaar verliefd op dur...