Doe ik zo hoor (antwoord op beiden hier boven me )
*neemt woorden terug* ik kan niet eens die datum zie ik net
xsiroccox
Geplaatst: 27-03-09 19:25
cp112 schreef:
Haha jou tinker heet Sirocco en mijn niet-tinker Heet Girocco (gaat ook mee op de rit)
Ja, grappig he?! Had laatst al foto's bij ITP van Girocco bekeken, was even nieuwsgierig
IndianaJones
Geplaatst: 27-03-09 22:20
Leon Wel jammel!
Ik weet niet of ik het jonge grut dan EN genoeg op conditie heb EN of Toetermans al zover is dat we dit aankunnen/durven
Indy heeft momenteel een conditie die ver beneden peil is, dus dat wordt m even niet
Lin....je moet eigenlijk Mirna even mailen ofzo...over haar 1 paards trailer die ze weg gaan "doen" Da's namelijk net wat voor jou denk ik, kan zo achter jullie auto! Wij hebben het er hier al over gehad even!
Pellie
Geplaatst: 27-03-09 22:45
story of my life inmiddels met tinkerdingetjes... ik moet dat weekend werken
Pfoeh ja Jessie en Flynn gaan ergens tussen midden april en begin mei naar Onnen (Groningen) verhuizen. Dan heb ik én geen bereidwillige paps die wel even rondscheurt én geen trailer meer. daarnaast, als ze dan al verhuist zijn trek ik ze liever niet direct weer uit elkaar. Flynn is nogal van zijn mammie, dus ik heb ze dan liever niet direct een paar uur/halve dag uit elkaar Verdorie
IndianaJones
Geplaatst: 28-03-09 12:48
misschien kunnen "we" zelf in het najaar ook nog eens een rit in Drenthie organiseren voor de mensen die nu niet kunnen (en die wel kunnen natuurlijk ook hahhaa) Zou dat niet leuk zijn?!?
jammer heb nog geen eigen trailer/rijbewijs dus dit soort evenementen zijn nog niet voor mij weggelegd, enne dan doe ik voorlopig toch maar mee met mijn friesje aangezien we nog geen rijtinker hebben (er is een in de maak)
Nou ik heb gisteren zelf met de wagen het korte rondje gereden. Die was zo`n 1,5 uur rijden. Weten de dames ut Grunn nog hoe lang ze op het lange rondje gereden hebben? Die vraag kreeg ik namelijk. Ik wou die zelf namelijk eigenlijk komende week op de fiets gaan controleren i.p.v. op een paard (zijn de dikke dames eigenlijk te dik voor )
IndianaJones
Geplaatst: 07-04-09 10:26
oeffff....nee solly
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-09 22:50
Nou ik heb vandaag de route gefietst, en we zijn er helemaal klaar voor.. Heb net even op Google Earth gekeken, de korte route is zo`n 8 km lang, de lange zo`n 15 km. Goed te doen toch? Vanuit de vereniging zelf hebben we al ruim 15 aanmeldingen, En dan nog een aantal via Bokt.. Willen de mensen die mij een PB gestuurd hebben, mij een mail sturen? Mijn adres is medoorn@home.nl En dan graag met volledige naam, of je GCDHA lid bent of niet (i.v.m. dubbel registratie) en of je onder het zadel komt of met de wagen. Ik heb ruzie gehad met mijn PB box en volgens mij zijn er een aantal pb`s verloren gegaan..
Ik hoop dat we volgende week zondag dit weer hebben, het was heeeeerlijk in het bos!!
twisterenn
Geplaatst: 17-04-09 16:02
haha leuk! jammer dat ik niet in Drenthe of omstreken woon anders had ik mee gedaan
sophiatinker
Geplaatst: 17-04-09 17:07
jammer dat ik dit topic nu pas lees. ik had graag meewillen doen, maar heb al een wedstrijd gepland.
Mooi!! De weersvoorspellingen zijn in ieder geval nog goed... duimen dat ze het niet opeens veranderen..
Zoals het nu lijkt, zijn we met 18 paarden die mee doen waarvan 4/5 voor de kar. En volgens mij is mijn aanspanning daarbij niet meegerekend. Leuk leuk leuk
riona
Geplaatst: 21-04-09 17:02
Nee Mariska jij bent niet meegerekend je rijd voor spek en bonen mee Ik had al een hele poos geleden mooi weer besteld maarja ik was niet de enige maar lijkt toch te zijn gelukt. Nu nog goed rijden en de korte rit is ook kort
Schimpje
Geplaatst: 21-04-09 18:39
Wij proberen de korte rit in LANGER dan een kwartier te doen..
riona
Geplaatst: 21-04-09 20:59
met ons richtingsgevoel en het niet goed lezen van de aanwijzigingen zijn wij 3 uur onderweg maar gelukkig zit Maaike het grootste gedeelte op Clöe ik scheur op mijn scootmobiel mee heb vandaag net een nieuwe accu er in gekregen